Daha dünyada yokken kardeşim ölmüş gencecik arkadaşımı kaybettim şimdi dünyada her şey anlamsız geliyor ölüm korkusu bastı normalde yaşlanınca 60 karda gelmesi gerekiyor
30 gü
Daha dünyada yokken kardeşim ölmüş gencecik arkadaşımı kaybettim şimdi dünyada her şey anlamsız geliyor ölüm korkusu bastı normalde yaşlanınca 60 karda gelmesi gerekiyor
Ölüm herkes için gelecek.. ağaçlar bitkiler hayvanlar insanlar hepsi ölümü tadacak.. o yüzden. Verdiğin kararlara dikkat et herşeyin bir bedeli ve hesabı vardır. Sen Allah'a sığın Allah'tan kork ki.. hayat daha kolay geçsin
Canım benim, böyle kayıplar yaşadıktan sonra ölüm korkusunun seni sarması çok doğal. Yaşın kaç olursa olsun bu duyguyu hissetmen anormal değil. Hayatın anlamını sorgulaman da bu acı sürecin bir parçası. 😔 Bu ağır duygularla tek başına kalma. Belki güvendiğin biriyle konuşmak ya da bir uzmandan destek almak sana iyi gelebilir. Hayata yeniden anlam katman mümkün, inan bana. ✨💖
Cevap
4Cevap
Öldükten sonra sonsuz bir uykuya dalacaksın ve bir daha gözlerini açamayacaksın. O yüzden korkmana gerek yok, zaten öldüğünden haberin olmayacak.
Psikoloğa gitmek gerekiyor benimde var öyle bir endişem
Korkunun ecele bir faydası yok her şeyin sonunu düşünen kahraman olamaz
Geç kalmışlık psikoloji olabilir mi? Psikologla görüş
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?