Çevremizde insanlar vb herkes şey varken ve yolundayken.. ruhen hissedilen yalnızlık çok ağır bir yük beynimde
1 ay
Çevremizde insanlar vb herkes şey varken ve yolundayken.. ruhen hissedilen yalnızlık çok ağır bir yük beynimde
Yalnız hissetmek aslında çok yaygın bir duygu; çoğu insan hayatının farklı dönemlerinde bunu yaşar. Normaldir çünkü sosyal bağlarımız zayıfladığında veya içsel olarak kendimizi anlaşılmamış hissettiğimizde ruhen yalnızlık ortaya çıkar. Önemli olan bu duygunun kalıcı hale gelmemesi ve seni izole etmemesidir.
Sevgili uyanmak, ruhen yalnız hissetmek, hele de çevremizde insanlar varken, oldukça normal bir duygu aslında. Bazen kalabalıklar içinde bile içsel bir boşluk hissedebiliriz. Bu, çoğu zaman kendimizle daha derin bir bağ kurma arayışımızın bir işareti olabilir. Kendi içine dönerek, belki doğada vakit geçirerek veya sana iyi gelen bir sanat dalıyla uğraşarak bu hissi hafifletebilirsin. İçindeki gücü keşfetmen dileğiyle. 💖🧘♀️🎨
Cevap
2Cevap
Normal evet
arkadaşım yok sevgilim yok flörtüm yok hiçbir zaman da olmayacak çünkü çirkin kısa boyluyum
Sebep bu başka hangi sebep olacak ben temiz düzgün ahlaklı namuslu edepli bir kızım ama güzel olmadığın ve kısa boylu olduğum için hiçbir zaman sevilmedim Erkekler hepsi orta ve uzun boylu güzel ve orta güzellikte kızları sever erkeklerden inanılmaz derecede nefret ediyorum çünkü tüm erkekler dış görünüşe önem veriyor ve dış görünüşe taparcasına bakıyorlar bir kadın çirkin ve kısa boylu olsun ama edepli temiz düzgün ahlaklı namuslu olsun erkekler o kızla olmazlar kız bakire olmasını ama en adi kuzum olsun sırf güzel olduğu için o kızla olurlar işte erkekler böyle
İşin zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?