Sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz?

2 senelik bir ilişkim var, her şeyin ilkini yaşadım, onu çok sevdim. Bir süre sonra beni kısıtlamaya başladı, benim için bunların önemi yoktu zaten çünkü onu çok seviyordum. Zaten dışarı çıkmayan bir insandım, hiç çıkmaz oldum. Makyaj yapmama, kıyafetime, her şeyime karıştı ama ben dedim ki zaten ondan başka bir şey umurumda değil. Zaten şu an bile aslında bu durum zoruma gitmiyor. Neyse 5 veya 6 ayımızda ailesi bizim evimize geldi, tanıştık ettik, her şey iyiydi. Sonra annesiyle daha yakın olmaya başladım. Eve gece geç geliyordu sevgilim, bazen hiç gelmiyordu. Annesi beni arayıp soruyor, ben de nerede olduğunu söylüyordum mesela. En ufak şeyden benimle kavga ediyordu. Neredesin diyordum, arkadaşımlayım diyordu. Hangi arkadaşın deyince bana kötü muamele yapıştırıyordu. Bununla da sınırlı değil, defalarca sözel ve fiziksel şiddete maruz kaldım. Her seferinde yine ben onu affedecek yollar, nedenler bulmaya çalıştım. 2 senede 20 yıl yaşlandım. Ailem hakkında, beni vurdu, her lafı etti, her kötü sözü etti. Ben peşinden koştum, bırakmak istemedim, hâlâ da öyle ama artık yoruldum, canımdan olacak eşiğe geldim. Ailemle aram bozuldu, sosyal hayatım zaten yok. Bana bir çiçek bile almadı bu 2 senede, hiç değer gördüğümü hissetmedim. Doğum günlerim kutlanmadı, bunları da geçtim bana saygı bile duymuyor. Ben yoruldum artık, lütfen yargılamadan cevap verin. Şimdi memlekete gitmek, biraz da olsa uzak durmak, belki yokluğumda kıymetimi bilir düşüncesiyle gitmek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım, lütfen yardımcı olun. Gidersem kıymetimi anlar mı?

Sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla