Bakın ben de aksini düşünüyorum ve çoğu insan da hemfikirdir (kadınlar da onaylar) bence Türkiye'de iyi erkek sevilmez seçilenler hep kötü erkeklerdir ve kadınlar bunu kasten yapar yani kasten kötüyü seçer. Diyeceksiniz ki her ülkede var, evet ama düşünün ki bu ülkede bir kadın hayatını karartan, onu asitle yakan erkekle evleniyor. Yani kültürden mi biyolojiden mi kaynaklı bilmiyorum bizim ülkemizde kadınlar genel olarak bakın bilerek kasten kötü erkek seçer. Bunu bilerek yapar. Bunu kadınları kötülemek için demiyorum bakın kötü erkek diyoruz erkeği kötülüyoruz. Sebebi ne acaba? Her kadın bir mi? Değil tabii. 50 milyon kadın olsa bunun 15 milyonu bunu yapmaz. Ama bana tuhaf gelir bu.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 