Türkiye'de iyi adamı kadın boşamaz demişler?

Bakın ben de aksini düşünüyorum ve çoğu insan da hemfikirdir (kadınlar da onaylar) bence Türkiye'de iyi erkek sevilmez seçilenler hep kötü erkeklerdir ve kadınlar bunu kasten yapar yani kasten kötüyü seçer. Diyeceksiniz ki her ülkede var, evet ama düşünün ki bu ülkede bir kadın hayatını karartan, onu asitle yakan erkekle evleniyor. Yani kültürden mi biyolojiden mi kaynaklı bilmiyorum bizim ülkemizde kadınlar genel olarak bakın bilerek kasten kötü erkek seçer. Bunu bilerek yapar. Bunu kadınları kötülemek için demiyorum bakın kötü erkek diyoruz erkeği kötülüyoruz. Sebebi ne acaba? Her kadın bir mi? Değil tabii. 50 milyon kadın olsa bunun 15 milyonu bunu yapmaz. Ama bana tuhaf gelir bu.

Türkiye'de iyi adamı kadın boşamaz demişler?
Cevapla