Sunu anladim galiba Türkiyede erkekler ile evlenilmez?

Bana hepsi aldaticakmis gibi geliyor toxic gibi birde sanki kadini ezmek icin kizlari bekletiyolar toxic gibi sonra kiz baskasiyla sevgili olsa onu namusu ile vuruyolar ama kendisi istedigi kisiyle geziyo tozuyo herseyi yapiyor iste cikiyor Ego yapiyor erkeklerin kimyasina noldu böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Zamaninda aska inanan ben artik inanmiyorum öldürdüm o hisslerimi galiba hoslanti baska ama midem bulaniyor evlilik diyolar yok ben evlenmem diyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yok yok sevgi diye birsey kalmamis bitmis ha birde red edilince egosu düsen erkekler kizin arkasindan yapmadigini birakmayanlar
Sunu anladim galiba Türkiyede erkekler ile evlenilmez?
Cevapla