Arkadaslarima canim cicim askim balim b. kum püsürüm diyemiyorum diye hep yalniz kaliyorum ben 😒?

Sirf bu yuzden samimiyetsiz diye etiketleniyorum cidden. Arkadasima da sevgilim gibi davranamam ya. Vicik vicik arkadasliklardan hoslanmiyorum iste. Niye askim diye sesleneyim kiz arkadasima yahu. Sirf bunlari yapmiuorum diye yalniz kaliyorum. Milletin yuzune canim cicim diyip arkasindan bir dumya laf soyleyince samimi olmus oluyorsun nedense. Ama ben yuzune ne diyosam arkasina da onu diyorum samimiyetsiz oluyorum. Hayret bisey degil mi?
Arkadaslarima canim cicim askim balim b. kum püsürüm diyemiyorum diye hep yalniz kaliyorum ben 😒?
Cevapla