Evlilikte maddi ve manevi olarak tükenmiş hissediyorum, şiddet de var, bu çıkmazdan nasıl kurtulurum?

Merhaba arkadaşlar, içinden çıkamadığım çok ağır bir durumdayım ve kimseyle paylaşamadığım için buraya yazmak istedim. 2 yıllık evliyim, bir çocuğum var ve şu an ikinciye hamileyim. Eşimle evlenmeden önce bebek sahibi olacağımızı öğrenmiştik. Sonradan anladım ki eşim benimle evlenebilmek için bu durumu bilerek planlamış. Evlendiğimiz günden beri eşim hiçbir zaman maddi olarak yanımızda olmadı. Sürekli kendi işini kurmaya çalışıyor ama asla para kazanamıyor. Çocuğumun ve benim temel ihtiyaçlarımı bile karşılamıyor, her şeyimizi benim ailem karşılıyor. Eşim bundan rahatsız olmuyor ama ben utancımdan artık ihtiyacım olan şeyleri isteyemiyorum. Evde tamamen yalnızım. Arkadaşım, sosyal hayatım kalmadı. Eşim sabah gidip gece geliyor, pazarları bile çalışıyor ya da uyuyor. Aramızda sevgi, muhabbet, normal bir iletişim bile kalmadı; her anlamda birbirimizden tamamen koptuk. Yalnızlıktan ve çaresizlikten sürekli gerginim, bu durum çocuğuma da yansıyor ve kendimi çok üzgün hissediyorum. Eşimle konuşmayı çok denedim ama her defasında tartışma büyüdü ve artık bana karşı kötü davranmaya, zarar vermeye başladı. Üstelik bu durumların suçlusu yine ben oluyorum. Destek almaya başlamıştım ama süreç tam etki etmemişken tekrar hamile olduğumu öğrendim. Ayrılmayı çok istedim ama her defasında işler ters gitti. Kendimi tamamen bir çıkmazın içinde hissediyorum, artık ne yapacağımı bilmiyorum. Bana bir yol gösterin lütfen.
Evlilikte maddi ve manevi olarak tükenmiş hissediyorum, şiddet de var, bu çıkmazdan nasıl kurtulurum?
Cevapla