Neden sosyalleşmek bana artık iyi geliyor?

Yeni insanlarla tanışmak, pek çevrem yok ama denk gelince yeni insanlarla tanışınca, konuşunca çok iyi hissediyorum, farklı bakış açılarını görmek bana farklı hissettiriyor. Ben daha önce böyle değildim, asosyaldım.

Neden sosyalleşmek bana artık iyi geliyor?
Cevapla