Neden sosyalleşmek konusunda diğer insanlardan daha fazla zorlanıyorum?

Normal bir insan yeni bir çevreye girdiğinde belirli bir miktar zorlanır, yeni insanlarla tanışıp belirli bi gruba dahil olana kadar zorlanabilir. Ama ben bir gruba dahil olsam da zorlanmaya devam ediyorum. Belirli bir miktar çaba gösterirsin sosyalleşmek için.. Ama benim çabalarım hiç son bulmuyormuş gibi hissediyorum. Hep aynı yüksek seviyede efor sarfetmek zorunda kalıyorum ortama uyum sağlayabilmek için. Bazen de insanların yeterince anlayışlı olmadıklarını düşünüyorum. Siz ne durumdasınız? Otizmli miyim diye düşünmeye başladım. Otizmli yetişkinler otizm teşhisi alıp bu durumla yuzlestiklerinde rahatliyorlarmis, ben de teşhisi alayım da kurtulayım diyorum. 😆

Güncellemeler
+1 yıl
Belirli seslerden de rahatsızlık duyuyorum, insanlar bunu anlamakta zorlanıyorlar gerçekten..
Neden sosyalleşmek konusunda diğer insanlardan daha fazla zorlanıyorum?
Cevapla