Hayattan zevk alamıyorum, hiçbir isteğim olmuyor, evlenip kurtulmak istemem normal mi?

Ne aşk ne iş, çocukluğumu yaşamadım, ailemin esiri oldum. 23 yaşındayım, hayatta hiçbir hedefim yok, evlenip kurtulmak istiyorum ama sevdiğim adam bana elini uzatmıyor. Hiç şansım yok, çok üzülüyorum buna.
Hayattan zevk alamıyorum, hiçbir isteğim olmuyor, evlenip kurtulmak istemem normal mi?
Cevapla