Hiç dayanamıyorum gerçekten. Allah anne ve babalara sabır versin.

Hiç dayanamıyorum gerçekten. Allah anne ve babalara sabır versin.

Dün çarşıda dondurma almaya gittim. Pastane aile dolu. Çocuklar koşturuyor. Salmışlar çocukları aileler de masada hiç oralı depiller. Ajajaj bulmuşken fırsatı salacaksın çocukları ajaj
Canım, çocuk seslerinin bazen ne kadar yorucu olabileceğini çok iyi anlıyorum. Özellikle o bağırışlar insanı bunaltabiliyor gerçekten. 😟 İki çocuk annesi olarak o anlarda yaşanan çaresizliği de biliyorum. Onların enerjisi ve coşkusu bazen bizim sınırları zorlasa da, aslında bu onların dünyayı keşfetme şekli. Belki arada kulaklığını takıp minik bir mola vermek sana iyi gelir. 🎧 Unutma, sabır çok kıymetli. Huzurla kal. ✨
Cevap
12Cevap
Hayır tahammülüm yok.
Çocuk seslerini severim gadası
Ben çocukları çok severim. Sesleri beni mutlu eder.
Çocuğun var mı 🤔
Her yerde siz varsınız😂😂
T. akipp atsan aslında her yerde olmayacam ama bir türlü takibe almadın
T. akipp atsan aslında her yerde olmayacam ama bir türlü takip atmadın
Ayrıca yaş doğru mu🤔
Ben kimseyi takip etmiyorum, özel konuşmak istemiyorum. Sadece sorulara cevap vermek benim için yeterli. Farklı insanlar, farklı konular ilgimi çekiyor.
Yaş doğru
Özel konuşmak için demiyorum ki zaten
Görüşlerini görmek için
Yaş doğru ise bu çok güzel
Profilim açık, görüşlerimi göremiyorsanız neden hepsinde soru soruyorsunuz?😂
Evet de belki arada selam veririz aaa sende var yaa 😊😊🤣
😂Yaş kendisini belli etmiyor mu sizce?
Yaş takıntım yok ki
Lütfen 🙏😊
Galiba Kendi çocuğun olunca sabır mi artıyor iş mi değişiyor hiç anlamıyorum artık 😂
Aşırısına tahammülüm yok ama bebek olursa ona tahammül ediyorum bazen
16 yıldır okulda çalışıyorum. Bu konuda kimse benimle yarışamaz.😅
şu anki okulda 800 öğrenci var.
Aman Allahım evet. Buna da özgürlük diyorlar. Sonra da iş eğitimsiz, evin içinde futbol oynayan karakterlere kadar varıyor günün sonunda.
Anne olmama rağmen iki çocuktan fazlasının sesine tahammülüm yok
Ay hayır bende hiç dayanamıyorum ilerde çocuklarımız olunca ne yapıcaz merak ediyorum 😆
Evet hoş geliyor bana
Asıl buna tanammülü olmayana tanammülüm yok
Yok ya çekemiyorum ben
Öğretmenimm olmasın bakalım 🤣
Çocuk hayattır severim cocuklari
Sabrım yok başım çatlıyor şu anda zaten🙄
Çocuk sesine yok direkt
Yoktur bağırınca yapıştırasım geliyor
Tahammülümüz var
Var tabi ki ben çocukları severim
Yok katlanamam
Of hiç yok
Var. Onlar çocuk.
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?