Güncellemeler
1 ay
Bu arada arkadaşlar 29 yaşındayım 30 a yaklaştım diye 30 dedim yaşımı ayrıca neymiş 35 yaşında biri çıkarmış yok ben 29 olduğum için en fazla 32 düşünüyorum yaş olarak ve iki yaşta kucuk olabilir benden
Seven olur mu üst komşumuz bana birini buldu ama yaşını öğrenecekti çok merak ettim, soramıyorum da bize gelince sorayım diyorum. Bir asker varmış, annesi demiş kız yok mu çevrende diye, o bize gelince söyledi de yaşımız uyumlu olur da anlaşırız da inşallah olur artık, evlenmek istiyorum valla ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
bilemeyiz zamanla belli olur anca.
Bu saatten sonra anca +35 biriyle evlenirsin. Oda büyük bir ihtimalle kimse olmadığı için seni seçecek
Ne biliyorsun önceden çok talibim çıktı ben istemedim evlenmeyi düşünmüyordum ve sevdiğim vardı hem bir şey diyimmi o kadar çok tanıdığım var ki kadın 40 yaşında kendisi 35 yaşında 30 yaşında biriyle evlendi öyle çok var
Ayrıca benim kendi bulduklarim hep benden küçük yani istiyorlar beni ben istemiyorum ben zaten kendi yaşımda ya da 32 falan düşünüyorum
Tamam
İnsanların bulduklarıyla olmaz şahsi tavsiyem kendin bul sosyal çevre edin iş güç vs sosyal medya bile birinin bulacağından daha iyidir
Sosyal medya mi daha iyi güldürmeyin beni ya
Ben de evlenmek istiyorum ama ben beğenmiyorum gelen adayları :/
Aynen bende çok talibimi reddettim
Hepsi okumuş memur yüksek meslekli yakışıklıydi
Abi yakisikli eğitimli biri gelse düşüncem ama yok ya yakışıklı olmuyor ya eğitimli olmuyor ya da bana göre değil yani
Bana geldi 3 4 tane ama ben redettim pişman oldum sonra
Kız niye reddettin 😅
Yakışıklılık görecelidir, renkler ve zevkler tartışılmaz. Kendimce yakışıklı olduğuma eminim, o ayrı bir mevzu. Avusturya'da yaşıyorum, elektrik elektronik mühendisiyim. Bu sabah bende benzer bir soru paylaşımında bulundum.
Evlenmeyi o zamanlar dusunmuyordum bide sevdiğim vardi
Seninkinin nedeni yurt dışında olman bence burada olsan evlenmistin
Neden orada olsam evlenmiştim?
Yurtdışında daha fazla okuyup, daha çok kariyer odaklı düşünüyoruz diye mi?
Yok sebebini bilmiyorum ama yurt dışında yaşayan insanlar daha zor buluyor gözlemlediğim kadarı ile ben de anlamadim
İlginç böyle bir duruma hiç rastlamadım. Benim kendi tercihimdi, pişman değilim. Bir yerlere gelebilmek için bir şeylerden fedakarlık yapmak gerekir.
Belki de bilmiyorum
Yani aslında mesleğin felan da iyi iş alanın Türkiye'de de var
Avusturya vatandaşıyım, mesleğim Türkiye'de olsada buradaki imkanı bırakıp orada çalışmam. Ayrıca kendi firmam var, Viyana belediyesi ile ortak çalışıyoruz. Tüm kamu dairelerinin güvenlik ekipmanlarını firmam sağlıyor.
Hmm güzelmiş e tabi insan duzenini bozmak istemez
Emek var desek daha yerinde olur. Benim Türkiye'de evlerim var, her yıl gelip gidiyorum. Bazen yılda 3 4 defa gelip gidiyorum. Fakat evleneceğim kadın benimle burada yaşamalı. Çalışmasından da yana değilim, maddi sorunumuz olmayacağı için.
İyiymis maşallah
Daha yakından tanışın ozelde mesela😏😄
Kusura bakma, seninde yorumlarına çöktük. Sohbet sohbeti açtı, ben zaten özelden yazamıyorum.
Allah kalbine göre versin umarım evlenir mutlu olursun
La boş ver evlenip napacan yaaaa bak keyfine 30 olmuşun artık o kafadan çıkman lazımdı
bende knk ben de ondan dolayı 4 yıl önce almanyaya tasındım
42 yaşındayım hiç evlenmedim istersen tanışalım
Çıkar tabiki ama biz de bekliyoruz nasip
Memlekette keriz bol dilediğini seç bacım
Her şey kısmet... Zamanla görürsünüz artık.
nasıl birini arıyorsun ki
Bence evlenmeliyiz, hem de bu sene...
37 yaşındayım ben de evlenemedim seven de olmadı
Çıkar belki
Çıkar
Evlen bulursun geç değil sinirda
inşallah
bende ınanır mısn
Tanışmak ister misin
Umarım gonlune gore bulursun ya hangı sehırdensın
Tanışalım
Yaş 28 meslek var