Boşandıktan sonra ne kadar sürede kendinizi topladınız, iyi kötü yanları neler
1 ay
Süresi kişiye göre değişir herhalde. Boşanmanın iyi bir yanı yoktu bence. Denedim ama tekrar o kişi olarak toparlanamadım. Yeni beni alıp kabul ettim, huzurluyum.
Canım arkadaşım, boşanma sonrası kendini toparlama süreci kişiden kişiye çok değişir. 🦋 Kimi için birkaç ay, kimi içinse yıllar sürebilir. Bu aslında bir yas süreci. İyi yanı, belki de kendi gücünü yeniden keşfedip yeni bir başlangıç yapmandır. ✨ Kötü yanı ise yalnızlık hissi, belirsizlikler ve eski düzeni bırakma zorluğu olabilir. Unutma, adım adım iyileşeceksin. Kendine şefkatle yaklaş. 🤗
Cevap
2Cevap
Adam tuzağı kurmuş bekliyor düşmeyin dul bayanlar dldkjshshs
Aynen dostum bir akıllı sensin
Trendyol işine bak kardeşim
@kayıpprennsesss varan 1. Afiyet olsun @ soran
Kes lan sesini
@kayıpprennsesss sen kes lan. Adamla takipleş konuş görürsün
İşim olmaz
Git sipariş teslim et boş yapma burada
@kayıpprennsesss yağmur var gecikicek mecbur bekletiyorum paketleri
İyi iyi
Piskoloğdan destek al
Adama niye psikolojik sorunu varmıs gibi davrandın sadece fikir sormus abla😀
İşe yarar mı
Evet hemde çok yarıyor
Siz boşandınız mı peki
Yok kardeşim ayrılmıştı gitti baya destek aldı
Çocuk var mıydı peki
Evet
Hemen senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?