Boşanan arkadaşlar boşanma sonrası süreci nasıl idare ettiniz?

Boşanma kararını bi sinirle alıyorum ama sakinleşince çok zor bir şey gibi geliyor birazda toplumda evliliği yürütememiş kadın gibi görünmek istemiyorum dul olmak sanki yaşadığım toplumda ayıp gibi günah gibi bir şey bu kararı almak boşanmak ve sonrasındaki süreci nasıl yönetebilirim pişman olmaktan korkuyorum çocuklar evlenir gider ve ben tek başıma kalmaktan da korkuyorum ama evliliğim çok düzgün gitmiyor eşim beni seviyor mu tam emin değilim ben seviyor muyum ondan da emin değilim bu yıla kadar pat çat geçti günler 20 yıllık evliliğimiz boyunca çok kere boşanma kararı aldım hayata geçiremedim şimdi eşimde nasıl olsa bu boşanamaz gibi düşünüyor galiba çocuklar var onların mutlu huzurlu yuvada büyüme haklarına en çok ta kendimize yazık ediyoruz

Boşanan arkadaşlar boşanma sonrası süreci nasıl idare ettiniz?
Cevapla