Boşanmış olanlar, hayatınızda iyi ve kötü neler yaşadınız bu süreçte ve sonrasında?

Tek başınıza herşeyle ilgilenmek bas etmek zor oluyor mu? Özellikle çocuklu olanlar var ise yorumları benim için daha değerli olacak. Ailemle görüşmüyorum, bana destek olabilecek birisi yok bu dönemde.

Eşimi seviyorum aslında, ama artik birşeylerin yolunda gitmediğini hissediyorum. Aradaki saygıyı yitirmeden ayrilmayi düşünüyorum. Elimde ne kadar bir miktar olursa daha rahat ilerleyebilirim bu süreçte?

2 çocuğum var, babalarına çok düşkünler onlar beni çok düşündürüyor ama huzursuz bir ortamda büyümelerini istemiyorum.
Boşanmış olanlar, hayatınızda iyi ve kötü neler yaşadınız bu süreçte ve sonrasında?
Cevapla