Sokakta erkekler niye bu kadar egoist?

Gerçek hayattan bahsediyorum buradaki abazalardan değil.

Birisiyle bakışıyorsun sonra sana tepeden bakıyor bakışlarıyla havalı havalı yürüyüp gidiyor..

Sen kimsin la dümbük? Kimsin sen?

Ne yaptık sana beğendik de baktık kötülük mü yaptık?

Dünyayı ben yarattım havalarına giriyor hemen. Böyle yalnız da kalıyorlardır bunlar bir başlarına..

Güncellemeler
1 ay
Bakistigim erkeklerle devam etmek istiyorum ama çoğu egoist gtümün kenarları baktık diye kendilerini George clooney sanıyolar
İnsanı yıldırıyolar
Böyleleri cinsellikten bile soğutur.
Haha bide derler erkekler çok arzulu vahşidir NAH hiç öyle değil. 😀 Bence cinsellikleri bile yok gibi
Güncellemeler
1 ay
CİNSELLİKTEN SOĞUTAN ERKEKLER İĞĞRENÇ
ARZULU BİLE DEGİLLER BENCE!
KUYRUKLARİNİ DİK TUTMAK İCİN ARZULU TAKLİDİ YAPİYOR COGU :D
Erkekliklerine bok sürdürmemek için :dd
Libidoları düşük maalesef.
Sokakta erkekler niye bu kadar egoist?
Cevapla