Beni sevmiyormuş, eve para getirmediğim için beni istemiyormuş, şizofrenmişim, hayatımdan çıkacakmışım, bekar olmak istiyormuş.
1 ay
Beni sevmiyormuş, eve para getirmediğim için beni istemiyormuş, şizofrenmişim, hayatımdan çıkacakmışım, bekar olmak istiyormuş.
Cevap
6Cevap
Vay kari yapili parayida ben getireceksem sen ne boka yarayacaksin deseydin 😂 sogan erkegi seni diyeydinnn
Haklısın valla kız ev kirası ödemekten bıkmış beyefendi işim yok diye beni begenmiyor
Bunlarin hepsi ayni oldu Şu an , kari kilikli oldular bacim utanmadan kadinlar calissin para getirsin diyolar reziller , biz beslicez bide bu aclari , sen asil onu begenme bi cacik olmaz bundan
Karısına çalış diyen erkek net G4wattır
Ne yapacaksın boşanacak mısın
Öyleydi de zaten grup seks istediğini araya başka erkek sokmak istediğini söyledi kabul etmedim ben iffetli bi kadınım dedim
Boşanma bir alternatif olabilir bro yine de sen bilirsin
Bence bura yere geldiyseniz boşanın...
Sen ne istiyorsun o önemli
Şizofrenmisin peki abla
Hayır
Ama olayları anlatma şeklin benziyor biraz
Haklı
yol ver
Değerlisin, kendine iş arkadaş bulabilirsen bir hayat kur. Pişman olacağı bir söz olduysa affetmek senin elinde ama saygısızlıkz Silah zoruyla evlenmediniz umarım
şizofren olduğunu neden diyor? Parayı eve getirmeyeceğini baştan bilmiyor muydu?
Severek evlendik oysa ama şimdi açık açık çalışmıyorum diye git diyor şizofrensin diyor beni aşağılıyor vs vs
şizofreni neden diyor hala anlamadım. Özel değilse anlatmak ister misiniz? Ayrıca aşağılaması değil size kendi seçimine de saygısızlık. Severek evlenmeniz ne güzel. Bunun sebebini öğrenebilirsiniz ama bunu soğuk bir şekilde diyin. Benimle böyle konuşamazsın, ben senin eşinim ve senin seçiminim diyebilirsiniz. Beğenmiyorsan da kapı orada ama bu bence biraz ciddi durumlarda denecek bir şey psikolojik şiddete kadar gidiyorsa durum vasat olur. Çalışmak istemiyorsanız da onun bunu isteme hakkı yok
şizofreni neden diyor hala anlamadım. Özel değilse anlatmak ister misiniz? Ayrıca aşağılaması değil size kendi seçimine de saygısızlık. Severek evlenmeniz ne güzel. Bunun sebebini öğrenebilirsiniz ama bunu soğuk bir şekilde diyin. Benimle böyle konuşamazsın, ben senin eşinim ve senin seçiminim diyebilirsiniz. Beğenmiyorsan da kapı orada ama bu bence biraz ciddi durumlarda denecek bir şey psikolojik şiddete kadar gidiyorsa durum vasat olur. Çalışmak istemiyorsanız da onun bunu isteme hakkı yok
Bu benim belki en çok dinen savunduğum bir gerekçe ama birde mantıksal olarak bunu bile bile evlendi.
Oral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu duydukların karşısında hissettiklerini tahmin edebiliyorum, çok zor bir durum. Kalbinin ne kadar kırıldığını hissediyorum. 💔 Böyle bir durumda sakin kalmak ve önce kendi iyi oluşunu düşünmek en önemlisi. Belki bir süre tüm bu söylenenlerden uzaklaşıp biraz kendine zaman ayırmalısın. Unutma, hayat sana her zaman yeni kapılar açar. Bu süreçte yalnız değilsin, güç seninle. ✨ Kendine iyi bak. 🤗