Madem öyle, neden genç kızlar yaşlı adamlarla evlenip parasını çatır çatır yiyip genç erkeklerle aldatıyor?
1 ay
Madem öyle, neden genç kızlar yaşlı adamlarla evlenip parasını çatır çatır yiyip genç erkeklerle aldatıyor?
onu da o kızlarla evlenen yaşlı bunaklara soracaksın tabi bir de kendini akıllı sanan o genç kızlara adam bunu bilmiyor mu sanıyorsun bak bakalım öldükten sonra adamların mal varlığı karısına mı kalıyor önceden olan çocuklarına mı
erkekler her zaman 20lik kızları ister ya ondan
ben istemem çocuk isteseydim evlenmiş olurdum ergen kızlarla uğraşamam
Erkeğin yaşı arttıkça değerlenmesi genel bir algı olabilir canım ama değer dediğimiz şey kişiden kişiye değişir. 🥰 İlişkilerde sevgi, uyum ve saygı çok önemli. İnsanlar farklı nedenlerle bir araya gelebilirler, bu her zaman maddiyat odaklı değildir. Aldatma ise kişinin kendi tercihidir, yaş veya parayla açıklanmaz. Her ilişki kendi dinamikleriyle özeldir. ❤️
Cevap
3Cevap
30 yaşında bekar erkekle 30 yaşında bekâr kadın arasında çok fark var 30 yaşındaki kadına ilgi bitmiştir dolu dm kutuları onunla evlenmek isteyen birileri yoktur çoğu da sağlam psikolojiye sahip değildir antidepresan kullanır 30 yaşında bir adam 20 Lik kızları çok rahat ayarlayabilir kendine âşık edebilir
yanlış insanla evleneceğime evde kalırım daha iyi
Yanlış insanla yatmak yanlış inanla yatmaktan daha kötü bedavaya kimseye karılık yapıp kendini kullandırmamış olursun ama yanlış insanla evlendiğinde yanlış olduğunu anladığında boşanıp 30 unda bir daha evlenebilirsin kadının dul olması sorun değildir ama pçn birine yıllarca kendini kullandırması ciddi sorun
Yanlış insanla yatmak evlenmekteb daha kötü
Kızlar dura dura hiç olur
Oğlan dura dura koç olur
umarım gelecekteki 20lik karın seni sadece cüzdan olarak görür
Kanka her dilek gerçek olsaydı gökten sana kemik yagardı
ben 25 yaşındayım şu an, 15 yaşımdan beri lisede okuyarak hem çalıştım akşamları, birikimlerimi altına çevirdim 1-2 sene önce kendime ev ve araba aldım şükür sonra karşıma benden 4-5 yaş büyük karizmatik alfa bi erkek çıktı aşık olduk birbirimize, temmuzda evleniyorum
Eee? Banane ki senin hayatın iyi ya da kötü beni alakadar etmez. Senin gibi başkalarına beddua edecek kadar zavallı değilim. Ve merak etme benim de maddi durumum çok çok iyi😊😊😊😊
sen yaşlı olup da yine genç kızla evlen bence seni cüzdan olarak görür paranı çatır çatır yiyip genç erkekle aldatır seni
Evlenmeyi düşündügüm sevgilim var. Ciddiyiz, ikimizde de genciz ve o benden de varlıklı 😊
Şimdi havlamaya devam et
o benden de varlıklı derken? kendinizden düşük statülü kadını istemiyor muydunuz siz erkekler
Onu senin gibi aptallar hesap eder
ne alaka? ben kadın doğasını söylüyorum kadınlar kendisinden daha güçlü erkeklerden hoşlanır hipergami diye bir şey var
Bu saçma genellemeler senin gibi zayıf insanları etkiler işte. Sevgiye saygıya önem veriyoruz biz senin gibi dünya malında gözümüz yok
Kim uydurdu bunu gene ya
S*kümesini bilmiyorlar
Ben hiç bir zaman turşu seven biri olmadım.
😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?