Bir erkeğin yaşının hiçbir önemi yoktur?

Yoktur. İlişkide bir erkeğin yaşının önemi yoktur mühim olan kadının onu sevmesidir. Kız 18 yaşında erkek 50 yaşında olabilir mi? Etik olarak doğru gelmeyebilir ama gayet olabilir. Zengin iş insanları 18, 20, 22 yaşında kızlarla beraber genellikle zaten. Burada mesele kızın zekası ve olgunluğu olabilir sadece. Yani ülkemizde kızlar çok geç olgunlaşırken, İspanya, Rusya gibi ülkelerde 16 yaşında dahi yetişkin gibiler. Dolayısı ile yaşın pek bir önemi yok. Erkekler çok geç olgunlaşır. 30'lu yaşlar erkeklerin en verimli yıllarıdır. 40'larla beraber verim artık düşmeye başlar. Ancak kadının çıkarını karşılıyor ne mahsuru var?

Bir erkeğin yaşının hiçbir önemi yoktur?
Cevapla