Karımın arkadaşlarımla fazla samimi olması, şakalaşması ve temas etmesi normal mi?

Arkadaşlarımla ve karımla fazla zaman geçiriyoruz, buna bağlı olarak samimiyet de artıyor tabi ama karımın arkadaşlarımla olan samimiyeti beni biraz düşündürüyor. Şakalaşmalar, gülmeler, temaslar... Gerçi hepimiz birbirimize karşı öyleyiz ama bilmiyorum yine de. Geçen gün işe arkadaşım bıraktı, yani olabilir tabii ki.

Karımın arkadaşlarımla fazla samimi olması, şakalaşması ve temas etmesi normal mi?
Cevapla