Eşimin en yakın arkadaşının bu yaptıkları sizce normal mi?

Biz ilk evlendiğimizde şehir merkezindeydik. Sonra küçük bir ilçeye taşındık 7-8 yıl önce. Bu arkadaşı ile de çok uzun süre hiç ben görüşmedim. Eşim her şehire gittiğinde görüştü bunla. Bir gün eşim kalp krizi geçirdi. Bu bana ulaştı, hastahanede bir şeye ihtiyacın varsa çekinme, her türlü yardımı ederim diye. Biz hastahaneden taburcu olunca ziyaretimize geldi. Bunların hepsi çok normal olan kısımlar. Sonra instagram Facebook eklemiş, eşime sordum kabul et ya nolacak en yakın arkadaşım dedi. Sen ekledin mi onun karısınu dedim yok napacam o çirkefi boş ver dedi. Neyse bu benim ilk eşimle olan fotolarımı beğeniyordu. Normal geldi. Sonra sürekli benim tüm hikayelere postlara kalp atmaya başladı. Kendi de paylaşım yapmaya başladı. Bende baktım sürekli bundan kalp geliyor normal değil lan bu diyip sildim her yerden engelledim. 5-6 ay sonra eşim sordu benim durumlara bakmıyor sana bakıyor mu , çok soğuk bana diye. Dedim her şeyi beğeniyordu rahatsız oldum çıkardım diye. Benim eşim saf mı arkadaşlar? O bana bakıyordur senden dedi: ben paylaşmıyorum ya sana bakıp bereye gittiler diye meraktan görecektir dedi. Zaten kalp hastası daha fazla yorum yapmadım. Bir kaçtır eşim benle foto hikaye post atıyor asla beğenmiyor, bakmıyor. Tatildeyken eşim aradı bunu şuraları geziyoruz diye bir sürü bağırdı eşime: neye sinirlendi anlamadım dedi. Eşime soruyorum bakıyor mu senin durumlara diye, o çok sık girmez ki sosyal medyaya diyor. Benim hikayeye ilk bakan oluyordu hep diyemiyorum. Ve eşim hala onla her şehire gittiğinde görüşüyor. Aptal biri de değil aslında ama çocukluk arkadaşı, ona çok mu güveniyor , yoksa gizlice benim beğenilmemden zevk mi alıyor ben anlamıyorum

Eşimin en yakın arkadaşının bu yaptıkları sizce normal mi?
Cevapla