Arkadaşlarımı kıskanıyorum ve bu öfke beni tüketiyor?

Annem babam eksik, yoklar, varlar ama ağırlık yapıyorlar
O kadar boşluktayım ki kalbim aklım hırpalanmış, hayatıma giren bir erkekten dahi hayır görmedim, hepsi oyuncu ve yalancı, menfaatçi. Ben lanetli miyim? Annem psikolojisi bozuk, bipolar. Babam karı kız meraklısı, bambaşka dünyası var, yapması gereken tüm maddi şeyleri abla olarak yapmak zorundayım. İçimdeki kız çocuğu çok kırgın, arkadaşlarımın ailesine bakıyorum, onlar için normal olan şeyler benim için imkansız ve şükür dahi etmiyorlar
Arkadaşlarımı kıskanıyorum ve bu öfke beni tüketiyor?
Cevapla