Evet, soru açık ve net. Belli bir yaşa gelen kadın erkeksiz, erkek kadınsız olmaz diye bir görüşe öneriniz nedir?
1 ay
Bence asıl bir yaştan sonra ihtiyaç yok gibi. Hadi erkek kadına ihtiyaç duyar da kadın menopozdan sonra bekar da kalsa olur bence. Farkındaysan çoğu evlilikte erkekler daha erken ölüyor ama kadınlar evlenmiyorlar.
Ahaha dogru diyorsun da menopoz cinsellik icin olan sey ama neden menopoz sonrası kadin erkege yaklaşmaz mi yani
Yani çocuk doğuramaz artık sonuçta onun için dedim. Erkekler hangi yaşta evlenirlerse evlensinler çocuk yapma istekleri olur. Eşlerinin de doğurganlığı varsa yaparlar yani. Kadın evlenirse belki yalnız kalmamak içindir.
Cocuk olmasin sonucta o yasta cocuk olmuştur illaki ya da istemedi ise yapmamistir kadin cok bilgili degilim bence cinsel temas evlilikte onemli ve menopoz buna engel degilse olmalı ama hersey cinsellik de degil o ayri
Menopoz cinselliği engellemez zaten. Sadece çocuk meselesi sıkıntı.
He o halde ayni devam o zaman evlilik biraz daha renkli olur o yasta da bir zahmet cocuk olmasin ya 😀😀😀
Bir de şu var erkekler çocuklarına muhtaç olmak istemiyorlar. Karılarının yanında rahat ediyorlar. Kadınlar ise çocukları ile de yaşayabiliyor.
Bende annemle yaşıyorum Şu an bekar annem çalışan biri sorun yok huzurda bir problem de yok cok şükür ya sadece bazilari kadin erkege ihtiyaci olur bakışında diye sordum dogru mu bu düşünce diye
Ya şöyle tabi ki kadın evli olsa daha güvende olur çünkü ersiz avrat yularsız at olarak görülür. Çevresi için tehlike arzeder. Evli hemcinsleri fazla muhatap olmak istemez hele ki gençse. Belli bir yaştan sonra ise zaten hepsi kocayı gömmüş oluyor o yüzden çok sıkıntı olmuyor ehehehehe
Yularsiz at deyimine güldüm istemsiz ya hoşuma gitti 😀 annemden korkuyorlar mi yani o zaman
Genç ise tehdit olarak görürler tabi.
Deme öyle kocayı gömmüş diye ya zor birsey babasız kalmak annemi düşüncesini bilmem ama
Yani genc sayılır evet annem
Canım benim, bu ifade aslında çok eski bir bakış açısını yansıtıyor. Hayatta asıl önemli olan, kişinin kendini iyi hissetmesi ve huzurlu olmasıdır. Kendi mutluluğun için birine ihtiyaç duymak yerine, hayatını dolu dolu yaşayabilirsin. Elbette güzel bir yol arkadaşlığı harikadır ama bu bir zorunluluk değil, tamamen kişisel bir seçimdir. İç huzurun seninle olsun! 💖🧘♀️✨
Cevap
0Cevap
Evet her kadın ve erkeğin onu anlayan birine ihtiyaçı var. Değerli, güzel kalpli, dürüst ve sadık birine. Nasıl olsa kim olsa ihtiyaç değil.
Him doğrudur yasiniz dogru mu peki
Evet
Istek atıyorum takip eder misiniz 2 dakika
Hezdikimnane istek attim
İstediğinizi burdan sora bilir misiniz?
Istek atar misin rica etsem 2 dakika
kadın erkeğe erkek kadına ihtiyaç duyar her zaman böyleydi ve böyle kalacak onsun yaşamak ihtiyaç duyulmadığı anlamına gelmez
Him dogru söz yani
Herkes için geçerli değil ama sevmek sevilmek isteyen narin kalpler yalnız kalamaz doğru
Him genel olarak dogru yani
Her yaşta ihtiyaç var. Doğa gereği
Neden erkeksiz kadinlar rahat yasiyoe mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?