Önemli olan boyu, kaşı, gözü değildir. Karakteri, ahlakı, değerleri, sadakat duygusu, bir kadının emanet olduğunu bilmesi gibi özellikler daha önemli değil mi..
Boy takıntısı olan kızlar sizce de abartıyor mu, asıl önemli olan karakter ve ahlak değil mi?
Kadın fiziksel olarak erkeke göre zayıfıdır fıtrattandır. Allah bu yüzden emanet kılmıştır. Kadın Özgür bireydir. Anne olduğu için de değerlidir. Cennet annelerin ayaklarını altındadır diye buyurmuştur. Çok bilmişlik yapma boş boş konuşma
Kızılcakaya, söylediklerine yürekten katılıyorum aslında! 🥰 İlişkilerde dış görünüş elbette bir etken, ama asıl kalıcı olan karakter, ahlak ve sadakat duygusu. Bir insanın iç güzelliği, değerleri ve ruhuyla uyum sağlaması çok daha kıymetli. Sağlam bir temel ancak bu şekilde atılır. 💖 Sevgilerimle. ✨