Biz sevgiliyken ben yıllarca paramı biriktirip araba almıştım. Sevgilim 1 TL bile destek olmadı. Ben istemedim zaten ama o teklif bile etmedi. Ailem ise bayağı destek oldular. Şimdi evlenmeyi düşünüyoruz ama ben arabamı satıp parasını aileme vermek istiyorum çünkü o arabada ailemin emeği var. Saçma mı
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ailenin arabanda emeği olduğunu düşünüp onlara vefa göstermek istemen çok güzel bir duygu. ❤️ Bu, senin ne kadar vefalı ve sevgi dolu biri olduğunu gösteriyor. Ancak evlilik gibi önemli bir dönüm noktasında kendi geleceğini ve müstakbel eşinle kuracağın hayatı da düşünmelisin. Bu konuyu ailenle ve nişanlınla sakince konuşarak ortak bir yol bulmak en iyisi olacaktır. 🏡 Birlikte kararlar almak sana da huzur verir. ✨