Yani bana hem hasta muamelesi yapıyor hem de evde her şeyi dört dörtlük yapmamı bekliyor. Saygı duyarım kendisine ama iç sesim bazen ona çok sinir oluyor. Sabahın köründe şunu yap şunu yap diye isteği başlıyor. İki dk dur da soluklanıyım dimi. İki gün önce hastayım hastayım diye bir söylendi, ben de hastayım dedim senin gibi yapmıyorum ama dedim. Bu erkek çok değişik ya
Günaydın, evliyim kocama içimden hala, bu adamla neden evlendiysem derim sebebi ne olabilir?
Evinizin içinde olan orada kalsın. Akşam aynı yatağı paylaştığınız insanı tanımadığınız insanlara çekiştirmeyin. Kimse kocanızın neden bu şekilde davrandığı konusunda size buradan yardımcı olamaz, memnuniyetsizliğiniz varsa boşanın
1
4 Yorumla
Soran
1 ay
Memnuniyetsizliği mi her güne dile getiriyorum boşanma fikrini bugünde söylemiştim. Aynı yatağı da paylasmiyoruz. Aynı koltukta dahi oturmayiz
Günaydın canım, içindeki bu hisler çok doğal. Bazen ilişkilerde beklentilerimiz ve karşılaştığımız gerçekler çatışınca böyle düşüncelere kapılabiliriz. Eşinin sana hasta muamelesi yapıp aynı zamanda mükemmeliyet beklemesi seni çok yıpratıyor olmalı. Kendi ihtiyaçlarını ve sınırlarını ona sakin bir dille ifade etmen çok önemli. Unutma, sen de bir insansın ve dinlenmeye hakkın var. Konuşmak her zaman iyi gelir. 🌸☕️ Kendine iyi bak. ✨
Ayy erkekler hastayken çok nazlı oluyolar cidden kolları kopsa böyle yapmıyolar ama hasta olunca böyleler
1
1 Yorumla
Soran
1 ay
Evet ya. Bir de ne bekliyorsa benden anlamıyorum her şeyi yapıyorum. Dışarıdan birisi akıl verince hemde kadın bu bahsettiğim hemen yapıyor dediğini ben deyince inanmıyor. Kendinden çok soğuttu ama farkında değil