Arkadaşlar bir bakar mısınız. Gerçekten çok kötüyüm?

Benim bir ilişkim vardı. Tiktok'tan sevgili olmuştuk daha sonra bitti ayrıldık. Ardından 1 hafta geçmeden Tiktok'tan başka bir kızla sevgili oldu. 2 ay geçti kızla bunlar ayrıldılar. Kızın ablası ve kız da yayın yapıyordu ve bunu rezil ettiler, buna küfür ettiler, hep beraber dalga geçtiler. Tiktok'u bırakıp gidecekti, kimsesi kalmamıştı. Bizim yanımıza geldi tekrar. Çok kötüydü ona moral oldum, yeniden arkadaş gibi konuşup dertleştim, sonra çok pişman olduğunu söyledi. Beni gerçekten sevdiğini, hata yaptığını söyledi. Peşimden koştu defalarca kez. Affettim. O Manisalı, ben Ankaralıyım. Kendisi asker. Ankara 'da eğitim görmeye geldi buluştuk. Mezuniyetinde ailesinin önünde evlilik teklifi etti. Her şey çok güzeldi. Tiktok'u bırakmamızı istedi. Hesaplarımızı beraber kapattık. İlişkimiz çok güzel giderken izninde yanıma geldi diye annesi trip attı. Beni kahvaltıya götürmedin, bizi gezdirmedin, izninde bir gün bile yanımıza gelmedin diye çocukla kavga etti. Kadın bana da tavırlı ve tripli konuştu. Ben alındım, annesini arayıp kızmış, annesi arayıp özür diledi. Sorun değil dedim ben. Gel zaman git zaman nişan konuşuyoruz. Takı meselesini falan konuşmuştuk. Ailesi sen bunları yapamazsın, her şeyi tek başına yapacaksın çünkü bizim gücümüz yok demişler. Ailesine maddi anlamda destek sağlayan biri. Kız kardeşine, erkek kardeşine falan o bakıyor. Geçim zorlukları var. Neyse ben bunların hiçbirine bir şey demedim. Annesi oğlunu benden kıskanıyordu ve bizim olmamızı biraz istemiyordu ama hep nasip nasip diyordu. Daha sonra erkek arkadaşımın tekrar Tiktok kullandığını öğrendim. Yan yanayken kavga ettik, bağrıştık çağrıştık dayanamadık geri barıştık. Annesinin üzerine yemin etti bir daha Tiktok'a girmeyeceğim diye. 1.5 yıl sevgili olduk. İyisiyle kötüsüyle zamanlar geçirdik. Yoklukta yanında oldum, maddi olarak sıkıştı para gönderdim ama hep geri ödedi. O da bana destek oldu. Lakin tekrar Tiktok indirmiş ve eski sevgilisini ve ablasını takip ediyormuş, neden böyle bir şey yaptın sen dedim. Hâlâ dileniyorlar mı diye merak ettim dedi. Pislik insanlar falan dedi, özür diledi. Kapıma güller gönderdi. Seni seviyorum, her şeyi düzelteceğim sevgilim falan yazmıştı. Kardeşinin sünnet düğünü için izin aldı. Suriye'deydi, Antep’te görev yapacak 6 ay. Ev tuttu falan. Bana aşkım, iznim bitti param da kalmadı, yanına gelemeyeceğim dedi, hiç kızmadım. Sonra o yolculuktayken başka bir Tiktok hesabını gördüm, bunu görünce dayanamadım aradım, sen Tiktok mu kullanıyorsun ya dedim. Hayır dedi, kullanıyorsun dedim, hesabını attım ona. Tiktok'tan hemen engelledi. İnstagram şifresini değiştirdi. Yolculuktayım arayacağım seni dedi. Biraz zaman geçti ben aradım, alaydayım müsait değilim dedi, ben tekrar tekrar aradım duramadım, engelledi beni. Annesini aradım, Tiktok kullandığını söyledim. Beni aramıyor dedim, kadın da evet komutanından azar işitmiş kızım, arayıp durmuşsun, o da seni engellemiş ama açar o seni geri arar merak etme dedi. Aramadı, sonra annesini geri aradım açmadı kadın. Ben de bir daha arayamadım tabii. Numaramı silmiş, fotoğrafı falan gözükmüyor artık. Tiktok'a başka bir hesap açıp bir girdim, bir de ne göreyim? O kıza aslanlar atmış, üniversal atmış. Çok pahalı hediyeler bunlar. Başka kızlara da aslanlar atmış. Tiktok'ta yargıç olmaya çalışıyor sanırım. O gün bugündür beni ne aradı ne mesaj attı. Sessizce terk edildim resmen. İnstagram'da arkadaştık. Orada öne çıkanlarında fotoğraflarımız duruyordu. Bu sefer gidip İnstagram'dan sildim onu. Umurunda bile olmadı tabii. Hiç beni düşünmüyor mu acaba? Nasıl beni böyle bir anda bırakır, nasıl vazgeçer?

Güncellemeler
1 ay
Kızlaarrrr bir bakar mısınız?
Arkadaşlar bir bakar mısınız. Gerçekten çok kötüyüm?
Cevapla