Tam da var ya bu kişiye şans vermeyi düşünürken aslında çevremde olan başka birinden hoşlandığımı fark ettim. Şu an kafam çok karışık. Ama o hoşlandığım kişiyle sadece belirsizlik var. Net olan kişiyle bir konuşulmalı mı sizce
1 ay
Tam da var ya bu kişiye şans vermeyi düşünürken aslında çevremde olan başka birinden hoşlandığımı fark ettim. Şu an kafam çok karışık. Ama o hoşlandığım kişiyle sadece belirsizlik var. Net olan kişiyle bir konuşulmalı mı sizce
Bence sen ayran gönüllüsün karakterinde oturmamış bugün ben çıkıp gelsem evinize annene söylesem sen yakışıklı görüp aklım karıştı 3. aday da iyimiş dersin neden? çünkü çocuksun daha az büyü o zaman kendi kararlarını kendin alırsın böyle şeyleri de buraya sormazsın bile
İkisiyle de konuş, maddi anlamda evlenirken ve evlendikten sonra sıkıntı yaşatmayacaksa hoşlandığına git, ama bir hoşlantı pek de uzun sürmez aşk da aynı şekil, o yüzden bi annenin bulduğuna da şans ver.
Hoşlandığım maddi anlamda güvence veren sorumluluk sahibi biri ancak birbirimizden hoşlandığımızın farkında bile değiliz yani muhabbetimiz yok
Peki o zaman gidip biraz konuşmayı dene.
Nasıl konuşcam aile ortamından😰
Canım, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı olabilir. İki arada bir derede kalmak zor. 😔 Annenin bulduğu kişiyle belki bir konuşma, kafandaki soru işaretlerini biraz giderebilir. Ama asıl önemli olan, senin kalbinin ne istediği. Belirsizlik olsa bile hoşlandığın kişiyle de bir şansını denemelisin. Kendi iç sesine güven, o sana en doğru yolu gösterecektir. 💕 Unutma, mutluluk seninle başlar. 🌸
Hoşlandığım kişi şans istese vericem ama öylece durarak nereye kadar? Öte yandan annemin bulduğu kişiyle konusup beğenemzsem soru işaretleri de gider dimi
Cevap
4Cevap
Aklında biri varken adamla konuşma karşındakine saygın yoksa bile kendine olsun bozuk temel üzerine sağlam bina inşa edilmez
Ben de öyle düşünüyorum zaten. Ama şu da var. Aklımda biri var diye konuşmadım. Sonra aklımdaki kişi havada kaldı, diğerini de elden kaçırmış olmam mı.
Net olan kişiyle konuş
Ama hoşlandığım kişi gözüme daha çekici geliyo
Valla yemin ederim chatgbt ile de bugünden beri bunu konustuk bu belirsizlik nsıl lanet bktann bişey insanın hayatını mahvediyo aslında hoşlantı dediğin şey belirsizlikten ibaret beynin saçma bi oynu
Nerde imkansız ben onu seçerim akıllanmam çünkü
Yumurta tavuktan çıkar bence
Nasıl bir belirsizlik var hoşlandığın kişiyle?
Ya aslında bu kişi uzun zamandır çevremde olan ama asla o gözle bakmadığım, bana da o gözle bakacağını hiç sanmadığım birisi. İki gün önce ilk defa benden hoşlandığına dair sinyaller aldım ve benim de duygularım açığa çıktı. Aslında onu her zaman çok sempatik ve tatlı buluyordum muhtemelen hoşlandığımın farkında bile değildim. Fakat bu kişiyle denk gelmelerimiz sınırlı. Ayrıca çok çekingen adım atar gibi durmuyor. Benim yapabileceklerim de çok sınırlı çünkü ailevi bi çevre söz konusu, ikimiz de rahat ilgimizi belli edemicez. Ne olacağı belirsiz. Belki de onunkisi gelip geçici yüzeysel bi ilgi merak. Bilmiyorum.
Belki senin duygularından emin olamadığı için çekiniyordur ters tepki verebilirsin diye. O açılamıyorsa sen yardımcı ol.
İşte ben şimdiye kadar hiç ilgisi olabileceğini hissetmedim aşırı nötrdü aşırı çekingendi muhattap olmuyordu nerdeyse. Yeni fark ettim ve yardımcı olmak isterim ama napıcağımı bilmiyorum. Bazen selam vermek istediğimdd bile çok çekingen. Ben zaten çekingen biriyim karşımdaki çekingen olunca daha da zorlanıyorum bir de benden hoşlandığını bildiğim için rahat da olamıyorum
Sen adım atsrsan o da atacaktır. Senden hoşlanıyor ama çekiniyor sanırım.
Evettt ama çok nadir denk geliyoruz yaa😩 denk geldiğimizde de yanımızda aile oluyo. Bu kişi aslında yengemin erkek kardeşi😰
Denk geldiğinde sdım atarsın o zaman
Napıyım mesela kilitleniyorum ben
Dışarda kahve için
Şans verin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?