Nişanlıyken sevgilim askere giderse bu süreci tek başıma nasıl atlatırım, ertelemeli miyiz?

Sevgilim eylül ekim ayında evlenme teklifi etmeyi düşünüyormuş, tecili bozacakmış, askere gidecek 6 ay. Gitmeden de nişan yapalım dedi. Bu süre zarfında ben yalnız olacağım, nişanlılık dönemini yalnız geçireceğim. Böyle durum yaşayan var mı, varsa bu süreci anlatabilir mi, zor mu, nasıl oluyor? Evi, eşyası, düğün tarihi alması, salon bakması vs derken bir sürü şey var ve bunları tek başıma yapmam gerekecek. Yaşayan varsa anlatabilir mi, biraz korkuyorum, ertelemeli miyiz?
Nişanlıyken sevgilim askere giderse bu süreci tek başıma nasıl atlatırım, ertelemeli miyiz?
Cevapla