Nişanlım askere gidiyor, çok üzülüyorum. Ne yapacağım, nasıl bir süreç bekliyor bizi?

Nişanlım askere gidiyor ben çok üzülüyorum her gün ağlıyorum gideceği yer ise çok uzak 1200 km ne yapacağım her gün beraberiz neredeyse nasıl bir süreç bekliyor bizi

Nişanlım askere gidiyor, çok üzülüyorum. Ne yapacağım, nasıl bir süreç bekliyor bizi?
Cevapla