İleride yaşlanan aileme tek başıma bakmak zorunda kalırsam ne yapacağım?

Tek kızım, bir şey olursa ben bakacağım. Komşumuzun yaşlı annesi var. Dört çocuk bakıyorlar. Her gün şikayetle geliyorlar. Bakımı zor, yoruluyorlar. Huzurevi ya da bakımevleri özelde çok pahalı devlette yer yokmuş. Devlet yaşlılara yeterli imkanı sağlamıyor. Nasıl tek başıma üstesinden geleceğim ya.

İleride yaşlanan aileme tek başıma bakmak zorunda kalırsam ne yapacağım?
Cevapla