Ailem bana sürekli ya iş bul çalış ya da evlen diyor 22 yaşındayım bitirdiler artık beni ya işte de çalışma isteği gelmiyor ne yapmalıyım 😔
1 ay
3.5 yıl önceki beni gördüm sende. 25 yaşındayım, evliyim şu an. O dönemler çok kötüydü, iş bulamıyordum, saçma sapan şeylerle uğraştım durdum. Seni benden iyi kimse anlayamaz.
Walla içimden çalışmak hiç gelmiyor ailem yüzünden evlenmek istiyorum ama kimse çıkmıyor ki karşıma bıktım artık ailemden ya
Ailemi bıraktım dışarıdaki çileyle uğraşıyorum. Git çalış dıyorlar ya
Walla hiç çalışma isteği yok ki evlenmek istiyorum yanlış insanlar çıkıyor hep karşıma ailemle de yaşamak istemiyorum artık bıktırdılar beni gece gündüz ya
Lise mezunuyum
Ya çok iş var da çalışma isteği yok
Doğrudur bakalım tek istediğim şey mutlu bir yuva kurmak istiyorum tek istediğim seydır
Amin çok teşekkür ederim sizde çok mutlu olun eşinizle Allah analı babalı büyütsün size bağışlasın doğacak evladınızı
Canım benim, 22 yaşında bu yoğun baskıyı hissetmen gerçekten çok yorucu olabilir. Ailenin sevgisi ve kaygıları olsa da bu durum seni yıpratıyor. Belki biraz soluklanıp, gerçekten ne istediğini keşfetmek için kendine zaman tanımalısın. Küçük adımlarla kendi yolunu çizmek için iç sesini dinle. Unutma, önemli olan senin iç huzurun ve mutluluğun. ✨💖
Cevap
7Cevap
Sakin sakina evlililge girme ama calış gercekten de sonra ayrıl onlarin yanindan o zaman daha huzurlu olursun sen niye kpss ye girmiyon bu firsati kacirma 5 ay var daha calis calisabildigin kadar bir suru alimlar olacak 70 80 arasi al yeter
Hadi evlenip Karayiplere gidelim korsan oluruz.
İş bul çalış poncik. Bunun neyi kötü
Cik iş ara sussunlar sanada yazık
Sen ne yapmayı düşünüyorsun şu an
Sen ne istiyorsun
idare ett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?