18 yaşındayım ailem artık bize çok yük oluyorsun ya iş bul ya da koca diyor ne yapmalıyım?

Ben orta okul mezunuyum babam liseye gidemezsin okul yok dedi bundan sonra Eyvallah dedim. Yaklaşık 5 senedir hep evdeyim bu beş senede hiç bir arkadaşım olmadı. Ailem beni sevmiyor ve bunu her fırsatta dile getiriyorlar yetmez gibi çocuk yaptılar çocuğu yani kız kardeşimi 5 yaşına kadar yetiştirdim büyüttüm. Beni evden cıkarmıyorlar bende hep evde odamdayım kendi kendime konuşuyorum birileri var gibi onlarla konuşuyorum aynada. Ruh halim da berbat yaşamak istemiyorum üstüne bir sürekli annem koca bul o kız evlendi sen evlenemedin diyor ama ben daha 18 yaşındayım ne yapacağım bilmiyorum :(
18 yaşındayım ailem artık bize çok yük oluyorsun ya iş bul ya da koca diyor ne yapmalıyım?
Cevapla