30 yaşındayım, hayatımı sürekli ailem yönetiyor ne yapacağım?

Aile evinde olduğum için hala örtük bir baski var. Onu yap şunu yap surda ne işin var oraya gitme , dış görünüş olarak bile kendim değilim. Sahi ben kimim ya? Nefesim daralıyor hiçbir şeyden keyif alamıyorum, sürekli dalıp dalıp gidiyorum, odaklanamiyorum. Ben niye yaşıyorum ya?

30 yaşındayım, hayatımı sürekli ailem yönetiyor ne yapacağım?
Cevapla