Şimdi birincisi o kadar parayı düğüne harcayacağımıza güzel bir yurt dışı gezisi yapmak daha mantıklı, ikincisi nefret ettiğim ikiyüzlü akrabaların hiçbirini düğünümde görmek onlara eğlence sunmak akıl dışı bir şey sizce
1 ay
Tamamen haklısın. Günümüzde düğün masrafları çığırından çıktı, o parayla gerçekten anı biriktireceğiniz bir gezi çok daha anlamlı. Üstelik zorla bir araya gelip muhabbet çeviren, arkandan konuşan akrabalara eğlence sunmak da ayrı bir eziyet. Düğün sadece sizin için, başkalarının beklentileri için değil. Kendi ilişkinizin kıymetini bilip size uygun olanı yapmak en büyük doğru. Kimsenin ne dediğine bakma.
Canım, bu senin özel günün ve nasıl bir kutlama istediğine sadece sen karar verebilirsin. 💖 Düğün yerine yurt dışı gezisi hayali de çok güzel bir başlangıç olabilir bence. 🌍 Akraba meselesinde ise kalbini yoran insanları bu mutlu gününden uzak tutma isteğin çok doğal. Kendini iyi hissettiğin gibi yap. Önemli olan sizin mutluluğunuz. 😊
Cevap
8Cevap
haklısın düğün gereksiz
Aşırı mantıklı benimde düşünce bu d
çok mantıklı konuşuyorsun
Bencede düğüne gerek yok nikah yeter
Allah'ım tam benim kafa akraba da sevmiyor 😄
Akrabalardan nefret ediyorum
Akrabalar akreptir
Düğüne ne gerek var ki çok saçma
Haklısın
Sonuna kadar haklısın
Haklisin gidin gezin o para ile
Aşırı mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?