31 yaşında kadına 21 yaşında çocuğun ilgi duyması normal mi ya?

Benden 10 yaş küçük çocuk var, kurs ortamı bu yani kesinlikle bana aşık, beni seviyor demiyorum ama fazla ilgili asla abla demiyor bana mesela 4’lü konuşuyoruz sürekli yüzüme bakıyor derste beni izlerken yakalıyorum biraz ışık versem açılacak hali var ben Seda Sayan değilim yani garip hissettim ablam dedim çocuğa en son herkes 24,25 gösterdiğimi söylüyor ama bu iki oldu daha önce benden 8 yaş küçük çocuk beni sevdiğini söylemişti ama o baya yakışıklıydı Çağatay Ulusoy’un Emir halleri gibi onda ablam dedim küçük çocuklar bana niye ilgili garip hissediyorum kendimi

31 yaşında kadına 21 yaşında çocuğun ilgi duyması normal mi ya?
Cevapla