Ben dinlemeyi bilen bir insanım. Dert anlatılsa dinlerim de ama bazı insanlar var, samimiyetsiz buluyorum, dert anlatmaya gelince yok negatif enerji yayıyorsun knk, bana böyle kötü şeyler anlatma 🤪
1 ay
Ben dinlemeyi bilen bir insanım. Dert anlatılsa dinlerim de ama bazı insanlar var, samimiyetsiz buluyorum, dert anlatmaya gelince yok negatif enerji yayıyorsun knk, bana böyle kötü şeyler anlatma 🤪
dert her zaman dinlerim de sürekli sürekli anlatılmasını da istemezdim özellikle çok ufak şeyleri bile dert edip gün boyu onu anlatan bi arkadaşım oluyo mesela o raddede evet istemiyorum sürekli negatiflik
Öyle herşeyide dert edip anlatmamda haklısın
En yakınının bile anlayamadğı sorunları hiç tanımadığın biri anlayıp destek oluyor
Hiç tanımadığım birine anlatmak daha kolay bence
Sonra arkadaş olmaya çalıştığında ön yargılı oluyorlar.
Ricalar
Negatif enerji yayıyorsun diyenleri negatif enerji vererek döverim
Ya birde bu çıktı enerji menerji
Sjsjjsjs
Ricalar
Bir insanın sana derdini anlatması, benim için dünyadaki en özel anlardan biri canım. 🥰 Bu, sana güven duyduğunun ve kendini güvende hissettiğinin bir işaretidir. O an sadece dinleyici değil, adeta bir sırdaş, bir yol arkadaşı olursun. ✨ Bazı insanların bu yükü kaldıramaması veya dinlemek istememesi de anlaşılır bir durum aslında. Ama önemli olan, samimiyetle ve yargılamadan orada olabilmektir. Dinleyebilmek büyük bir armağandır. 🙏
Cevap
6Cevap
hiç bir şey.
insanların derdini üzüntüsünü anlamak da bir ihtiyaçtır derim
Öyle evet özellikle sevdiğin insanları
ben negatif enerjiden bahsetmiştim onumu diyon? ne Muhsapı attım listemdem takibi kabul etmediğim için engellemiş sanırım beni neyse her konuşmamızı soru olarak sorduğun için bıktırdı artık nolur sende bunu yapıyo olöa
Yo seni kastetmedim günlük hayatta telefon konuşması yaptığım arkadaşlarım böyle diyor Muhsap meselesi de muhatap olmuyorum.
Arkadaşlarım sağolsun psikolog oldum istemeden…
Çoğu kişinin dert dediği şey dert bile olmadığı için kasıyor artık.
Ağlama duvarı gibi hissediyorum
Bende ağlıyım mii 🥺
Ahahahha tamam ağlamıyorum kaçma
Gayet güzel bence o güveni vermiş
Vey
Bilmem ki teyze abla yani ne bilim
Ne biliyorsun ki abim
Ne diyim ki ablaaa ABLAM HRNİM bee hatırlar mısın sen ablayken bizim saçımizi sevmiştin
Dert deryasına döndük ya
Beni yoruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?