Beraber olmak istediklerinizle olamıyorsanız, birlikte ölüme gitme fikrine soğuk bakar mısınız? Neden?

Varoluş fiziksel midir? Yoksa ruhani bir birlikteliği düşünmek, o alemde herhangi bir bahane bulunmaksızın dilediğinizin yanında olabilme fikri, dini inançları bir kenara bıraktığımızda kötü bir fikir mi?

Beraber olmak istediklerinizle olamıyorsanız, birlikte ölüme gitme fikrine soğuk bakar mısınız? Neden?
Beraber olmak istediklerinizle olamıyorsanız, birlikte ölüme gitme fikrine soğuk bakar mısınız? Neden?
Cevapla