Görüşleriniz için teşekkürler soruyu beğenebilir misiniz
Sevmediğiniz haz etmediğiniz ama evli olduğunuz eşiniz ölse arkasından ağlar mısınız?
Görüşleriniz için teşekkürler soruyu beğenebilir misiniz

Aynı evin içinde yaşayan insanlar arasında dönem dönem küslükler kavgalar olabilir. Bunlar çoğunlukla geçicidir. Aynı evin içinde iki yabancı haline dönüşülmeduği sürece, ben her insanın eşinin ölümüme üzüleceğini paylaşır. Ha şöyle bir şey var ki , bir kalbi, bir vicdanı olan her insan eşiyle arası iyi olmasa dahi ölümüne üzülür. Çünkü bir emek ve yaşanmışlık söz konusudur. Ha bunu görmezden gelen, vurdumduymaz ve mutsuz bir evliliği olan insanlar eşinin ölümüne sevinebilir bile.
Sevmediğimle evlenmem ki🤔
Ağlasam da bir süre ağlarım, fazla ağlayacağımı sanmıyorum
Çünkü beni paramparça ettiği günler gelir hep aklıma. Yine de onun için hayırlar yapar, dualar ederim ama sarsılmam. Hayat yaşayanlar için devam ediyor, özgürlüğümü doyasıya yaşarım vicdan azabı çekmeden
Ağlarım tabii.
Teşekkür ederim 🥳
😊🥳
Cevap
33Cevap
Sevmediğim insanla evli kalmam.
Evet bu dedikleriniz oldu efendim.. Eşim çekti gitti.. Ve ardında yığınla acı bıraktı.. Şimdi bir başkasıyla evli ve çocukları oldu.. Artık kendine ait bir hayatı var.. Şimdi burda size bu konu hakkında ne söylesem yalan olur efendim.. Çünkü hayatta... Ölse ağlarmıyım inanın bende bilmiyorum... Haa illaki üzülürüm çünkü çocuğumun annesi sonuçta.. Ama ağlarmıyım bunu bilmiyorum..
Sevmediğim haz etmediğim kişilyle evli kalamam diyelim kaldım öyle bişi olursa tabi üzülürüm ne olursa olsun aynı yastığa baş koyduğum insan...
Ağlarım yahu insan sonuçta, ben ınstagramda keşfetteki manyakca şeylerre bile ağlıyorum bazen offf cok sulu gözümdür 🤪 inşallah stalkerlarım bu satrları görmez zira eğlencelii imajıma zeval gelsin istemem💃💃😂
Aynısı 10 gün önce başıma geldi bosanmistik ve yaklaşık 4 yıldır görüşmuyorduk ama iki çocuğumuz vardı. son günlerinde yanındaydım çocuklarını 4 yıl aradan sonra gördü ve öldü. ne olursa olsun üzülüyor insan
İnsan her şeyden önce alışıyor yanı ağlarsın belki 5 gün kendini tutarsın ama aklına bir şey gelir güzel bir anı ve ağlarsın eğer insanlığını kaybetmediysen canavar kişilikler üstüne alınmasın.
Sevmediğim, haz etmediğim biriyle evlenmem. Evlendikten sonra sevmemeye başlarsam boşanırım, henüz boşanmadan öldüyse üzülürüm. Ama ben ölümlerde ağlamayı beceremiyorum.
Öyle biriyle evli kalmamı mecbur kılacak sebebim olamaz. Diyelim ki oldu üzülmesemde biraz tribünlere oynardım galiba djdjsjkskks
Sevmiyorsam boşanırım ama boşanmadan ölmüşse bilemiyorum yani, üzülürdüm de ağlar mıyım? Onu ben de bilmiyorum.
Bir insan olarak sevdiysem ona alıştıysam ağlarım.. Ama nefret etmişsem ağlamam...
Sonuçta arada yaşanmışlık ve onunla geçirilmiş bir süre vardır. Evet üzülür ve ağlardım
Sevmediğim biriyle seviyormuş gibi yapıp katlanamam.
Ağlarım tabiki insan sonuçta. aynı yastığa baş koymuşuz. onların hatırına...
aglarım tabi ben biri ölünce sevsende sevmesemde aglıyorum
Ağlarım da neye ağlarım bilmiyorum. Verdiğim emeğe, geçen zamana vs. ağlarım berhalde
Ağlarım insanız neticede sevmesem de netice de eşim vicdan olmalı insanda
eş sonucta sevmesende bısıler bıtsede senınle aynı yolu yurumus. insan uzulur tabı .
Ağlarım. Sonuçta hayatımızın bir kısmında güzel şeyler yaşamışızdır.
Ağlamayı pek beceremeyen biri olarak ağlamazdım heralde :)
Üzülürüm ama ağlayacak derecede değil. Dua da ederim insansız en nihayetinde kinlik olmaz.
İnsan sevmediği biriyle neden evli kalsın ki, ne kadar sevmesede insan üzülür tabiki.
İllaki üzülür insan ama öyle biriyle zaten evli kalmazdim
Ağlamam da yani boyle bir durumda bir kadın ya da erkek neden evliliği sürdürür ki
Ağlamam niye ağlıycam ki, bu dünyada acısı ağır gelecek tek ölüm anneminki olur
Aglamam sevdigim insanlar olunce bile cok az agliyorum sevmedigim insana mi uzulcem
üzülürdüm sonuçta hayvan değilim ama ağlarmıydım bilemem zaten ağlamak ne kadar önemli olurdu ki
Sevmediğim birisi ile evli olmam muhtemelen :D
alışkanlık diye bir şey var
insan ağlar elbette
Bazı şeylerin değeri kaybettikten sonra anlaşılır
Bana emeği geçmiş sonuçta. Tabiki üzülürüm.
Oylebiriyle neden evlikalayim
Tabiki, yani sevmesen de hayat arkadaşın sonuçta
Sevmiyorsan ayrılırım ölmesini beklemem
Üzülürüm ya herhalde 🤔
Üzülürüm ama ağlamam.
Ağlarım. Ama Allah korusun
Haz Etmediğim Biri Eşim Olamaz.
Ağlar mıyım bilmem ama üzülürüm elbette
Sevmediğim biri ile evlenmem !
Sevmediğim hazmetmediğim birisiyle evli kalmam ki
Sevmediğim biri ile evlenmem.
ben duygusal biriyim aglarim.
Ohh keyifle kavururdum helvasını
Elbette. Sonuçta yaşamını paylaştığın kişi.
Ağlarım..
ağlarım yalan yok
Aglarım
Evet elbette
Ağlamam
Kadınlar nafaka parasi gitti diye ağlarlar ancak
Tabiki aglarim her turlu cok uzucu bir olay
Ağlamam gülerim
Ağlamam applaa
Ağlarım
Ağlarım evet
Ağlarım
Ağlamazdım sanırım.
Ağlamam
Aglarım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?