Görücü usulü evlilikte sürekli beni oğullarına istemelerinin sebebi gerçekten babamın müteahit olması mı?

Babam müteahhit, durumumuz şanslıyız ki iyi ama şöyle bir şey var ben daha 23 yaşındayım ve tanıdık çevreler beni sürekli kendi oğullarına istiyorlar. Olabilir, herkes oğlunun mürüvvetini ölmeden görmek ister yani bunu anlayışla karşılarım. Ama istemiyorum, benim gönlüm yok bu işte diyorum, anlatamıyorum. Oğullarıyla bana zorla çay içirtiyorlar. Görüşme olumlu geçmiyor, ısrarla annemi arıyorlar. Yani ben artık bunun altında art niyet aramaya başladım. Babam müteahhit olduğu için, durumumuz iyi olduğu için mi bunu yapıyorlar, bu kadar ısrarın başka nedeni ne olabilir ki? Ben de diğer insanlar gibiyim. Dünyada başka kız mı kalmadı

Görücü usulü evlilikte sürekli beni oğullarına istemelerinin sebebi gerçekten babamın müteahit olması mı?
Cevapla