Kardeşimi mi kıskanıyorum yoksa neden hep ipsiz sapsız insanlar beni buluyor?

Ben 32 yaşındayım kardeşim 25. Dün geziye gittik onun flörtü de bizimle geldi. Çiçek aldı. Kıymet veriyor yani kardeşime. Kendime baktım düşündüm bi, bana şimdiye kadar çiçek alanı bırak kıymet veren bile olmadı. Aslında kardeşimi kıskanmak değil de neden karşıma ipsiz sapsız insanlae çıktı diye sorguladım. Hepsinin derdi yatmak kalkmak ama inanın o kadar yoruldum ki zaten insanlardan. Ne güveniyorum ne de inanıyorum. Belki de ben mutlu olmayacağım. Koskocada dünyada yalnız kalmam gerek sanırım. Rabbime isyan etmiyorum ama onca şeyi yapan bir sürü insan mutluyken bende neden yok? Salt sevgi bu kadar zor muydu

Kardeşimi mi kıskanıyorum yoksa neden hep ipsiz sapsız insanlar beni buluyor?
Cevapla