Hayatıma giren her erkeğin akrabalarını kıskanıyorum, neden bunu yapıyorum?

Hayatıma giren çoğu erkek arkadaşımın ailesi, akrabalarını bir süre geçtikten sonra kıskanıyorum. Evet biliyorum Cok aptalca. Bunu yapmamalıyım ama olmuyor. Onları daha çok seviyor , daha değerli, onlarla daha mı çok eğleniyor işte evlensem ya da bir ortama girsem beni ezer mi savunmaz mi? Yani yoruldum artık bu durumdan. Diyelim ki akrabalarına gitti oturmaya üstüme sinir geliyo kıskançlık geliyor bana ben napicam. Arkadaşlarını vs kıskanmam, gezmezini kıskanmam, giyinsin etsin asla kıskanmam. Bir kıza baktın ettin vs kavgası da olmaz. Neden hayatıma giren erkeklere karşı böyle hissediyorum bilmiyorum. Öğretmenim düşünüyorum bir sebep göremiyorum. Teşekkür ederim

Hayatıma giren her erkeğin akrabalarını kıskanıyorum, neden bunu yapıyorum?
Cevapla