Eğer siz eşinizin sizinle alışkanlıktan yanınızda durduğunu anlasaydınız. Sevgide sadece minimum derece yani var ama o kadar çok değil belli. Ne yapardınız
1 ay
Eğer siz eşinizin sizinle alışkanlıktan yanınızda durduğunu anlasaydınız. Sevgide sadece minimum derece yani var ama o kadar çok değil belli. Ne yapardınız
muhtemelen en fazla 3-5 yıllık evlisin bu tarz düşüncelere evliliğin en fazla o yıllarında insanlara bu tarz düşünceler çağrıştırıyor çünkü evlilik monoton bir hal almış oluyor bu konu biraz uzun ve iyi incelenmesi gerekiliyor ya iyi bir dinleyici ile konuşman gerek veya aile terapistine gitmeniz gerek
1 bucuk yıl :)
Evlilikte bu his çok can yakar 💔 Bunu fark ettiğimi düşünsem önce hemen karamsarlığa kapılmadan kendimi suçlamadan durup ilişkiyi sakince değerlendirirdim. Sonra eşimle suçlamadan konuşurdum. “Aramızda bir mesafe hissediyorum, bunu birlikte onarmak ister misin?” diye sorardım ❤️
İki taraf da emek vermek istiyorsa terapi, ortak aktiviteler, kaliteli zaman işe yarar. Eğer o hiç çaba göstermiyorsa kendine şu soruyu sorman önemli olur: “Bu kadarla yetinmek beni uzun vadede nasıl etkiler?” 🧠✨
Kendini değersiz hissettiğin bir ilişkide kalmak zorunda değilsin. Önce kendi ruhunu koruman çok kıymetli 🌿💚
Cevap
5Cevap
Sana bir şey diyim mi ben neler yaşadım sana bir anlatsam haline şükredersin
Çift terapisine gidin, hallolur
Yastık mıyım eşinle arandakini nerden bileyim
Bu uzun konu konuşmak ister misin
Çok da sııkimdesiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?