Evlilik kurumu sizce yeni nesilde azalacak mı düşünceniz nedir?
1 ay
Evlilik kurumu sizce yeni nesilde azalacak mı düşünceniz nedir?
Batı biz moderniz yiaaa diyenler evlenmeyecek
Doğu fabrika hızında çocuk yapacak
100 ya da 150 sene sonra ülkenin tüm yönetim noktaları kürtlerin elinde olacak
Buradakilerin tek şansı o günleri şahsi olarak görmeyecekler ama torunları için şimdiden hayırlı olsun
Yeni nesil tamamen evliliği bırakmaz ama kesinlikle şekli değişecek 💭✨
Ekonomik zorluklar, özgürlük isteği ve aile baskısı evliliği erteliyor. Daha geç yaşta ve daha seçici evlilikler olacak. Bazıları hiç evlenmemeyi seçecek ama sevgi ve hayatı paylaşma isteği hep kalacak 💑🌿
Bence evlilik bitmez sadece dönüştür 🙃💚
Cevap
6Cevap
Bize kız kurusu olmuşsun teyze diyenlerin hepsi kedi anne babası olarak ölecekler 😂😂😂
😅😅😅😅
Azalmaya başladı evlenenlere ayrılıyor çok garip boktan bir hal aldı
Nedsn oyle
Ülke üzerinde bir saldırı var gençler piskolojisi bozuk aile yapısı kadın erkeğe güveni yok erkeğin kadına güveni yok ahlaki çöküş medeniyet altında erkeği evlilikten uzaklaştıran kanunlar yasalar kadın hakları altında kadınları savunmasız çaresiz bırakmaları aile yapısının çökertilmesi ve emlak maden para uğruna vatan toprakları satılması sence yeni nesilin evlilikten daha bıyık dertleri yok mu
Hayır tamamen bitmeyecek. Hafif azalma seyreder bence.
Bu ara her hafta bi Nisan bi düğün bejce gayet evleniyor herkes
Bence bundan bi 10 seneye biter boşanıcağın kişiyle evlenmek bana mantıklı gelmiyır en iyisi evlenmemek
Komple bitecek öyle görünüyor açık ara hemde
Neden
Kızlar masumiyetii yitirdi.
Erkeği evliliğe en çok iten tutulmamış el öpülmemiş dudak ilki olma düşüncesiydi. Kalmadı.
Birine ulaşmak daha kolay cunku artik
Evet ne yazıkki. Kızlar da bozdu. Anlamı kalmadı.
Budur böyle olur. İki cins te fıtratından her uzaklaştıpında denge bozulur
Bugün haber gördüm 2025 rekor boşanma yılı olmuş herkes kaçıyor evlilikten
Aklı olan evlenmesin zaten
Nedn
Sen bosandin mi
Evett😅😅😅
Bence burada da olmali boşanmaların önüne geçilir
🤣🤣🤣🤣 peki 28 yasindayim gec mi sence ya cok takıyorum kafama
Yaa ama gec kalmasim dimi cok takıyorum bunu off🤣🤣
Yaa benim derdim baska da diyemiyorum ahahaa
Kimse nafaka mehirle ugrasmak istemiyor
Öyle gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?