
Merhabalar arkadaşlar yeni evlenen herkes bir iki yıla boşanacakmış gibi geliyor bana. Sizce boşanma sayısı ileride evlilik sayısını geçer mi?

Merhabalar arkadaşlar yeni evlenen herkes bir iki yıla boşanacakmış gibi geliyor bana. Sizce boşanma sayısı ileride evlilik sayısını geçer mi?
Boşanma oranlarının artması evliliğin sonu değil, beklentilerin değiştiği anlamına geliyor. İnsanlar artık mutsuz bir ilişkiyi sürdürmek yerine bireysel mutluluğa daha çok değer veriyor. Gelecekte evlilik oranları düşse bile, 'nitelikli ve bilinçli birlikteliklerin' önemi daha da artacaktır.
Boşanma sayısı evlilik sayısını geçecek. Ama ne zamana geçer. Senelik evlenen çift sayısı son 10 yılda 550 binin altına bir tek 2020 de pandemi döneminde (488bin) düştü. Boşanma sayısı ise senelik 15 bin civarında artıyor. En son sene 193 bin oldu. Bu hızla aynı şekilde devam ederse 2061 yılında olabilir.
Evlilik, olgunluğa paralel olarak gider ben öyle bakarım ; bozulan şeyi tamir etme, emeğe saygı, ortak çaba, sadakat varsa evlilik yıllara meydan okur. Kiminle evlilik yaptığınıza bağlı.
Evliliğin güzel bir şey olduğunu düşünüyorum fakat evlenince elde etme duygusu ağır bastığı için erkeklerin çok çabuk saldığını düşünüyorum. Kadınların zaten evlilik ile alakalı bir problemleri yok çoğu kadın evliliği seçer bekar olmaktansa ama iş erkeğe gelince değişiyor.
Doğru, ancak iyi bir adam da eşini el üstünde tutuyor çevremde görüyorum. 😌
Bence susan bir erkek olsun her şeye karışmasın yeterlidir 😄
Doğru yerde konuşup doğru yerde sussun sjsjsj
Ahahaha ayarımız yok bizim ya çok konuşan alıcan ya çok susan 😄😄😄
nasip o da 😀
😄😄😄
👏👏👏 şunu yıllardır öğrenemediler
@PeachGirl58 beğenmeyenize sevindim görüşümü ❤evet biraz geç olgunlaşıyor erkekler. 💁
Gelecekte evlilik kalmaz...3 nesil sonra evlilik yok olur.
Bende aynısını düşünüyorum
Özellikte uan 30 ların başı ve 20 lerin sonunda olan kişilerin neslinde hiç evlilik yapmamış veya evlensede 1-2 yıl 2-3 ayda boşanmış çok kişi var
Kiminin tercihi kiminin kriteri iş vs derken bir bakmışsın yaş kaça gelmiş 😄 Gençler deneyimsizlikten boşanıyor evlilik sabır işidir. Kadın konuştuğunda susucaksın 😄😄😄 Arkadaşların bana verdiği en büyük taktik
Bende gözlemlerime göre söyleyeyim... Türkiyedeki kadınlar erkeklerin dırdır diyerek kendilerinin dinlenilmemesinden çok şikayetçi onları değil eşlerini dinle... Nelerden şikayetçiler... Dinlenilmemek sohbet edilmemesi çok kötüdür.28 yıldır evli insanları gözlemledim... Özellikle sevgililikte evlilikte sorun değişmiyor kavgaların bile sebebi bu!!! erkekleri yine bilmiyor yine anlamıyor 😂 Ve çabanız yok!!! biz erkekler bunu neden yapar diye astroloji tarot din farklı kültürler bakkal çakkal komşu herkese danışırken... Sizin argüman karısı mutsuz evli erkek arkadaşlar
Ahahahaha kimsenin işine gelmiyor rahatını bozmak. Kadınında bir yaptırmı olmayınca mecbur sürekli konuşuyor
yanii 😃
Aslında adamı öyle kabul etmek gerekmez mi 😅
bizim kimse böyle kabul etmiyor ama
Ahahaha demekki çok şey istememek lazım 😄
İçinde bulunduğun dönem yüzünden her evliliğe “nasıl olsa biter” gözüyle bakman çok normal 🥺💔 Günümüzde boşanma oranı artıyor evet ama aynı zamanda insanlar daha bilinçli eş seçmeye ve ilişkiyi emekle yürütmeye de başlıyor 💍
Bence tamamen geçmez ama artar. Asıl önemli olan senin kuracağın ilişkinin sağlamlığı 💪✨ Umudu bırakma.
Cevap
8Cevap
Gelecekte evlilik diye bir sey olmayacak su anki olan evlenemeden evliymis gibi yasamalar cogalacak kizlar satin alinmayacak kiralanacak olmuyorsa kizin g. otune tekmeyi vuracaklar baskasi gelecek ortalik tamamen o. bularlaaa dolup tasacak
Kizlar kendi kendilerini bitirdiler zaten
Bende bir yıla kalmaz boşanırım diyordum, 8 yıl oldu o kadar da kolay bişey değil Allah herkesi dengine düşürsün. Kimse boşanmasın inşallah
Ablacım 8 yıl büyük başarı
Bende de çok konuşulan bir konu aslında, çevremdeki hikayeleri de görüyorum. Mevcut verilere göre ise boşanma oranı evlilik oranını geçmeyecek gibi görünüyor çünkü evlilik oranı daha yüksek ve istikrarlı. Her ilişkinin de kendi dinamikleri olduğunu unutmamakta fayda var açıkçası.
Boşanma sayısı şuanda neredeyse evliliğin yarısını yakaladı bile
Boşanma oranı evlilik oranını geçebilir mi bilemedim. Belki bir süreliğine geçer. Sonra düşer.
Ben 50 yıl sonra evlilik olacağını düşünmüyorum
Olabilir
Zaten boşanma oranları evlilik oranlarından fazla değil mi? Herkes boşanıyor.
Evlilik hala daha fazla ablacım ama bi 50 yıl sonra ne olur bilemem
Fazla olsa ne olacak bir kaç ay sonra boşanıyorlar
Doğru doğru erkeklerde burada biraz problem var aşırı anacı oluyorlar. Bizim türk kültürü erkek evladı çok fazla poh pohluyor çünkü
Aralarında sirun var bence, iki erkek evladım var evlendikleri de tapu eslerin8n olacak mutlu olmak için ne gerekiyorsa yapacaklar. Gerekirse ev işi yemek de eşlerini mutlu etsinler. Yeter yaa bu kaynana modelleri değişsin artık
Ablacım Allah bağışlasın 🙏🏻🙏🏻 Yani erkek kültürünün yoğun olduğu bir coğrafyadayız eskiden askerlik uzundu biraz olsun bazı şeyler törpüleniyordu fakat şu an ki gençler ve z kuşağı aşırı derecede farklı hayattan beklentileri yok bir çoğunun evlenselerde sonu hüsran bitiyor
Hayırlısı olsun artık.
zaten arttı evlenmemek normalleşicek gıbı😌
Bence ileride evlilik kurumu kalmayacak
Geçemez ama boşanma oranı eskiye göre daha çok artar
Normalleşir de geçer mi bilemiyorum. Evlenmemek de normalleşir
Erkekler ve kadınlar evlenmek için evlenirse boşanma oranı artar
Evet geçer ama sebebi boşanma değil insanların daha az evlenmesi olacak
Boşanmalar arttı düzelmez ki
Çoktan normalleşti gibi
Sebebi nedir sence
Boşanmalar daha da artar
Çok zor
Evet
Geçmedi mi zaten 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?