Evliliklerin yakında artacağını düşünüyorum sizce?

Kadınlar çalışmak zorunda ve evden çıkmak zorunda kalacak SGK yeni kanunlarına göre 2008 yılından önce doğan kız çocuklarını anne veya babanın Yetim maaşını alamayacak. Aynı erkek çocukları gibi muamele görecekler. Bu kanun sessiz sedasız bütün kızları ilgilendiriyor. Nasılsa babam anneme bir şey olursa onların maaşından geçinirim düşüncesi, ya da imam nikahlı yaşayan pekçok kızı ilgilendiriyor. Genel Sağlık sigortasını ödemek zorundasınız, yoksa fahiş fiyattan tedavi olmak. Eğitim ögretimi 25 yaşına kadar sayıyor sonra genel sağlık sigortası prim tutarı aylık 780,17TL 2025 yılı için ailenizden alınacak ya da kendiniz ödeyeceksiniz. Bu şartlar Kadının Evde kalırım daha rahat yaşarım düşüncesini değiştirecek. Ya evleneceksiniz en kolay bu. eşinizin sigortasından yararlanackasınız. Buda evlilikleri arttıracak. İşsizlik gitgide artıyor erkek dünyasında iş bulmak zor. Universite mezunu olsanızda iş hayatına girince mobbing ve rekabetle karşılaşaıyoruz.

Ancak Erkekler zaten kadınların istemem kalsın tavrına alışık. Milli erkek bizim erkek dediğimizde acaba evlenmek ister mi? Yıllarca burun kıvıranlar geri dönerse mutlaka çıkarı vardır bunu biliyor erkek.

Şimdi erkeklerin naz yapma saati geliyor. Kıymete binen erkek evlenmek ister mi? Bilmiyoruz

Evliliklerin yakında artacağını düşünüyorum sizce?
Evliliklerin yakında artacağını düşünüyorum sizce?
Cevapla