Bir erkek buna sinir olur mu? Hangi ara unuttu gibisinden
1 ay
Cevap
4Cevap
Seni çok seviyormuydu ya da sana değer verdigini hussettinmi
Ona kalırsa severek ayrıldık. Ben zaten seviyordum ama o da değer verdiğini falan iddia etti ayrılırken bende sonsuz bir değerin olacak vs dedi. Sonra arkadaşım yazmış ona o da işte bana dikkat etmesini yanında olmamı istemiş arkadaşımdan. Gelecek kaygısı yüzünden ayrıldık ama yersen yani. Şu an mesleğe geçmek için sınava hazırlanıyor 2 hafta önce girdi ve kaldı. 2 3 ay önce biyografisinden hukuk yazısını silmişti biz ayrıldıktan birkaç gün sonra tekrar yazmış belli ki aranıyor yani kimse kusura bakmasın. Ben bu tarz bir harekette bulunan birinin rezalet bir psikoloji içinde olduğuna inanmıyorum. Mental olarak çökmüş birisinin aklına instagram biyografisini düzeltmek gelmez çünkü. At gibi giden it gibi döner o günü bekliyorum ona cehennemi yaşatmak için. Bugünde Pp değişme post olaylarını da o bunu yaptığı için yaptım zaten yoksa yapmazdım normalde
Yaa öncelikle simdi gelecek kaygisindan ötürü ayrildiysan sen sevmemissin anlamini tasir onunla beraber oldugun suredede onu seni sevdigi icin berabersin dir bu bir gerçek şimdi bir iliski icerisinde sosyal medya olayı girerse zaten mide bulanir otomatikmen ya ortak kullanicaksiniz ya da sosyal medyayı ikinizde kullanmiycaksiniz zaten sosyal medya bozuyo butun duzeni evlilikler nisanlilar sevgililer o yuzden ayriliyo o onu eklemis bu bunu eklemis gibisinden mide bulandiran hususlar bunlarin hepsi sen adami seviyorsan dön geri başka birsey yapma
Ben ayrılmadım o benden ayrıldı. Benim gelecekte ne olacağım belli değil seni daha da yıpratmak istemiyorum diyip ayrıldı. Ben aksine seni seviyorum ne durumda olursan ol senin yanında olurum dedim ama çabam bir işe yaramadı hazırlandığı sınav gözünü kör etmiş bir halde onun
Öyle tabi ki kaybeden o oldu ve eminim yani bir süre sonra kafasına dank edip pişman olacağına o gün gelsin ve kapımda sürünsün istiyorum
Bende öyle düşünüyorum işte ama bir yandan da Kendi ailesiyle bile savaş halindeydi bu sınav yüzünden ve gerçekten sevdiğini hissediyordum ayrılmadan 2 3 hafta önce bile seninle olduğum için çok mutluyum her ne kadar ilgi gösteremesem de bunu hiç unutma demişti
Yok ben seviyemi bozmadım Allah yukarıda zaten hakkımı bırakmaz
Pişman olur mu sence erkeklerde durum nasıl bilmiyorum sonradan dank ediyor diyorlar
Bence olması gereken zamanında aynısını bende yaptım gördü takipten çıktı çıkardı falan çekemiyorlar
Ölünün arkasından yas tutar gibi ne alaka aq
neden bıttı aldatma mı?
Yok aldatma değil o gelecek kaygısı yaşıyordu ve bir geleceğimiz olmayacak diyip ayrıldı
pekı senle uzunca konusalımmı?
Yo skne takmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayrılığın üstünden 1 hafta geçmiş ve sen canını toparlamaya çalışıyorsun bu çok doğal 🧡✨ Kendini iyi hissettiren şeyler yapman saygısızlık değil terapi gibi düşün 🧠📸
Bazı erkekler “hemen unuttu” diye alınıp egosal tepki verebilir ama bu onların duygusu senin sorumluluğun değil. Sen iyileşmeye odaklanırsan en doğruyu yaparsın 💫