İnsan sevdiğinin yanında huzurlu hissetmelidir di mi?

Birisi var. Tam emin değilim. Bilmiyorum... Normal şartlarda kalbimin onunlayken huzurlu olması gerekir değil mi? Öyle olur yani... Ama benim kalbim hep "ama" diyor... Susmuyor da. Seviyorum ama... Aması var işte garip bir şekilde evimde hissedemiyorum onunlayken. Anlayın işte.

Şimdi bir olay oldu olayı boşverin... Ben bu olayı evrenin bana o oğlandan uzak dur mesajı olarak algılıyorum artık. Ya da kafamda kuruyorum... Bilmiyorum. Bilmiyorsam zaten hiç olmamışızdır değil mi?

İnsan sevdiğinin yanında huzurlu hissetmelidir di mi?
Cevapla