Bu soruyu ciddiye alacak kişiler okusun lütfen soru bütün detaylarıyla altta bakıp cevap verenlere duacıyım ?

Ben çocukluğumdan beri çok evcimen biriyim dışarı çıkmayı gezmeyi çocukluğumdan beri sevmem hatta annemin demesine göre küçükken bir yere gittiğimizde anneanneme bile gittiğimizde eve gidelim dermişim hep şimdi ise hiç değişmedim 26 yaşındayım ama asla gezmeyi dışarı çıkmayı sevmiyorum hep evde durmak istiyorum hatta birçok sorunum oldu şimdiye kadar ailemle sürekli tartışıyoruz önceden de evdeydim hep yine aynıydım bu sonradan değişen bir şey değil sonuçta şimdi niye arttı diyorum kendi kendime iş okul sevgili vs hiçbir şey yok kim çıkarsa çıksın bütün görücüleri reddettim istemedim eğitim hayatımda asla istediğim gibi gitmedi ortaokul olsun lise olsun mesela bu yaşımda hâlâ üniversite sınavına giriyorum belki bir şey kazanıp okurum diye evlilikten kaçıyorum belki kendimce hayatımda aynı yerden devam ediyorum iyice de psikolojim bozulmaya başladı insanlara kafa takıp ailemle tartışıyorum bu yüzden onları da etkiliyorum etmediğimiz kavga kalmadı iki senedir merak ediyorum biri beni eve bağlamak için bir şey mi yaptı acaba diye anneme bunlardan bahsettiğimde kim yapacak öyle bir şey çocuğum nasıl milletin günahını alalım bilmeden etmeden diyor iyi de bütün bunlar psikolojik mi şimdi anlamıyorum ya da biri bir şey mi yaptı böyle bir şey oluyor mu insanı eve bağlamak için vs hayır böyle bir şey varsa bile hiç mi çıkmaz ortaya anlamıyorum içime bir sürü vesvese düşüyor akrabalara asla toz konduramıyorum zaten ailem sayesinde annemin de psikolojisi bozuldu benim yüzümden sürekli tartışıyoruz onunla bağırıyor çağırıyor bana durduk yere
Bu soruyu ciddiye alacak kişiler okusun lütfen soru bütün detaylarıyla altta bakıp cevap verenlere duacıyım ?
Cevapla