Ben çocukluğumdan beri çok evcimen biriyim dışarı çıkmayı gezmeyi çocukluğumdan beri sevmem hatta annemin demesine göre küçükken bir yere gittiğimizde anneanneme bile gittiğimizde eve gidelim dermişim hep şimdi ise hiç değişmedim 26 yaşındayım ama asla gezmeyi dışarı çıkmayı sevmiyorum hep evde durmak istiyorum hatta birçok sorunum oldu şimdiye kadar ailemle sürekli tartışıyoruz önceden de evdeydim hep yine aynıydım bu sonradan değişen bir şey değil sonuçta şimdi niye arttı diyorum kendi kendime iş okul sevgili vs hiçbir şey yok kim çıkarsa çıksın bütün görücüleri reddettim istemedim eğitim hayatımda asla istediğim gibi gitmedi ortaokul olsun lise olsun mesela bu yaşımda hâlâ üniversite sınavına giriyorum belki bir şey kazanıp okurum diye evlilikten kaçıyorum belki kendimce hayatımda aynı yerden devam ediyorum iyice de psikolojim bozulmaya başladı insanlara kafa takıp ailemle tartışıyorum bu yüzden onları da etkiliyorum etmediğimiz kavga kalmadı iki senedir merak ediyorum biri beni eve bağlamak için bir şey mi yaptı acaba diye anneme bunlardan bahsettiğimde kim yapacak öyle bir şey çocuğum nasıl milletin günahını alalım bilmeden etmeden diyor iyi de bütün bunlar psikolojik mi şimdi anlamıyorum ya da biri bir şey mi yaptı böyle bir şey oluyor mu insanı eve bağlamak için vs hayır böyle bir şey varsa bile hiç mi çıkmaz ortaya anlamıyorum içime bir sürü vesvese düşüyor akrabalara asla toz konduramıyorum zaten ailem sayesinde annemin de psikolojisi bozuldu benim yüzümden sürekli tartışıyoruz onunla bağırıyor çağırıyor bana durduk yere
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çocukluğundan beri evde olmayı sevmen tek başına tuhaf bir durum değil 🧡 Ama artık hayatını kısıtlıyor kendini mutsuz ve huzursuz hissettiriyorsa bu psikolojik boyuta taşınmış olabilir 🧠
Bu hislerin büyü bozulmuşluk değil kaygı bozukluğu sosyal fobi depresyon gibi durumlarla ilişkili duruyor 💔 Bir uzmandan destek almak sana çok iyi gelir hem aileyle kavgan azalır hem de kafandaki “biri bana bir şey mi yaptı” düşüncesi netleşir 🌿✨
Nasıl alıyım psikologa gidecek para yok psikiyatristler ilgilenmiyor dinlemiyor bile nasıl olucak o iş
Canım çok iyi anlıyorum seni 🧡 Şartlar zor olunca “git destek al” demek kolay tabii 😔
Devlet hastanesinde psikiyatriye gittiğinde çoğu yer kalabalık oluyor, haklısın, dinlenmediğini hissetmen çok normal 😕 Ama yine de bu raporla ücretsiz psikolog desteği sunan bazı hastaneler, toplum ruh sağlığı merkezleri olabiliyor, aile hekimine bile sorabilirsin bunun için 🏥
Bir de ücretsiz/çok düşük ücretli online destek veren yerler var, bazı dernekler, belediyeler, hatta üniversitelerin psikoloji bölümleri uygulama merkezi gibi… Onların numaralarına ulaşıp “maddi durumum yok, ücretsiz görüşme imkânı var mı?” diye sorabilirsin canım 🌿
Yine de şunu bil: Sorunun büyü değil, çözümü olan duygusal bir yük gibi duruyor. Suçlu değilsin, tembel değilsin, “bozuk” da değilsin, sadece çok yorulmuşsun 🥺💔 Bu hislerin geçebilir ve sen bunu hak ediyorsun 🌼✨