5 yıllık sevgilim bana inat iki ay içinde evlendi ben o şehirden taşındıktan iki ay sonra benim yokluğumda yani ben varken böyle biseye kalkisamamisti neyse şimdi ise benim fark ettiğim 3 4 aydır sürekli profilime giriyor hikayelerime bakıyor ilk başta açık açık yapıyordu sonradan yakalanmış herhalde engellemeye başladı bakıyo geri tekrar engelliyor sizce neden yapıyor bunu sevgisi var mı bana karşı o kadını sevmedigini düşünüyorum yani tamamıyla aile çevre baskısı ve hayatını kolaylaştırmak için evlendi birde bana inat
not ben onu çok seviyorum
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
uzak durun direk,.,.
Neden
Not. Ne sebeple olursa olsun yapmış yapacağını. Artık sen de sevme onu artık.
Basaramiyorum öyle bi yete konumlandırmışım ki ne kötülük yaparsa yapsın içinden atamıyorum
Yazık olacak sana.
Beni o da seviyor mu hala dersin
Seven yapmaz.
Pişman olmuş üzlüyor ama afetme onu sen khpe şnsan herzaman khpe dir
Üzülüyor mu özlüyor mu anlamadım
Hem üzülüyor hemde özlüyor ama sakın bir aptallık yapıp afetme orpnin tövbesi yrk görene kadar dır aldatan giden gene gider kim demiş herkes 2 ci şansı hak eder yalan
Doğru söylüyorsun abi beni seviyor mu dersin
Ne önemi var sevseydi gitmezdi canım ama sana dediğim gibi kandırılma afetme bu dediklerimi unutma hata dediklerimi ss al duvar kağıdı yap aklında bulunsun seven hiç bir zaman gitmez
Abi secdede gidiyor bunlar derin konular
Ne kadar derin olursa olsun
Benim ondan üst kademe de olmamı falan yediremedi
Sen onu takma canım hayatının neşesine bak kendine yeni sayfa aç tertemiz bir sayfa aç
Onunla o kadar şey yaşadık unutamiyorum
canım unut sen kendin için unut takma yoksa hep üzülen sen olursun insan evladı işte nankör oluyor
Çok haklısın be abi onun acı çekmesini istiyorum nasıl olacak
Onun acı çekmesini istiyorsan hayatına bakacaksın üzülmeye üzülmeyeceksin sen şimdi kesin Instagram da dertli storiler paylaşıyorsun dur onları silecen daha güzel mutlu şeyler paylaşacan sevgilin olsun hayatına bak
Yok paylaşamıyorum idareliyim
Neler paylaşıyon mesela üzüntülü olduğunu gösterme
Kendimi araba story falan
Araba sıtorilerinde da hoş müzikler paylaş etrafa gülüşlerine saç kanka onu unut oda bunu görecek dahada kuduracak beni unutu diyecek eğer bir mahsuru yoksa instamı yazim buraya bakim storilerine ona göre cevap verecem rahatsız olursan burdan derim
şu an story atmiyorum
Hm paylaşımların nasıl peki stori at iftardan sonra çık gez toz storiler paylaş gerekirse 32 dişini gülerek çıkart hayatına bak kimseyi skleme kanka
Tamam Knka nereye gezcem ki gezme zamanı değil
Kankacım iftardan sonra git gez sen şu an nerede yaşıyon
Ankara
O güzel bir yer Ankara kanka iftardan sonra çık gez toz gül takma onu bunu üzülme gerekirse sevgili edin canım niye kendini bu kadar yıpratıyon
Tamam kanka kızma senin için sevgili yapcam 🤣
Kankacım sonunda seni güldürdüm ya ne mutlu bana şöyle ol sen niye bu kadar takıntılısın sen bana istek at instadan ben sana daha neler öğretecem erkeklerle nasıl başa çıkacağını seni erkek gibi edecem 1fatihaykut 😂😂😂🤪
Bir kadına üzülmek yakışmıyor ona gülmek yakışır
Teşekkürler knkcm
Rica ederim kanka ama takma kafana üzme kendini 😊
Tamam teşekkür ederim
Rica ederim
Hayat devam ediyor bak dalgana canım
Ben buralardayım dertleşmek istersen yazarsın
Onurunu düşün gidenin ardına düşme
Düşmüyorum ki o bana düşüyor
Engelle yaptığının bedelini odesin
Engellemeye kalmıyor o engelliyor ayrıca engelleyince bedel ödüyor mu
Onun karmasina işlendi bu ya ondan ya da 7 kuşak soyundan cikar bu
Nasıl anlamadım
İnsanın aldığı ahlar, büyük konuşmaları ve kınadığı şeyler ruhuna kodlanir. Buna karma denir. Bunlar başına gelmeden ölmez. Bu enerji ile olur. Ruh ta bir enerjidir. Bunu enerji uzmani baglanti keserek temizlenebilir. Sende veya atalarından böyle bir karma varsa yaşadıklarının sebebi o karmalardir
Nasıl bağlantı kesebilirim
Onu ben ve benim gibi enerji uzmani kesebilir. 3 u üniversiteden 8 belgem var
Keser misin
Burdan olmaz o önce neler var tespit edilmeli
Gecti artik yoluna bak
Seviyo mu beni
Sevse ne degisir
İçinde kalırım
Ee kalsan nolcak
Seks yaptiniz mi hic
Coook
Aramasina gerek yok o zaman icinde kalmamis
Sikinti sende artik
Niye
Sen ararsin
O zaten seks yapiyor
Ben yapmıyor muyum sanki 🤣
E o zaman neyini unutamadin baskasiyla yatiyosan
Unutamıyorsun işte abe niyesi mi var
Sevis gec takil
E takiliom
Nasi takiliyon tinder mi
Meslek ne senin sehir vs
Özlemiştir
Baska